۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 129288

قدس آنلاین:نجات غیر اصولی فرد برق گرفته در شهرستان شیروان ،منجر به وقوع حادثه مضاعفی برای پدر وی شد.

برق ، جوان 24 ساله  را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، رئیس گروه ایمنی و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از وقوع یک حادثه برق گرفتگی مردمی در شیروان خبر داد که اقدام نامناسب و غیر اصولی برای نجات حادثه دیده ، باعث شد فرد ناجی نیز دچار برق گرفتگی شود.
"سید جواد حسینی" درتشریح جزئیات این حادثه گفت: یک جوان 24 ساله با هدف انجام پاره ای تعمیرات خانگی ،اقدام به حمل پروفیل فلزی 6 متری به پشت بام می کند.
وی ادامه داد: با توجه به بی احتیاطی و دید ناکافی جوان در حمل و نقل ، پروفیل به حریم شبکه 20 کیلوولت مجاور منزل وارد شده و جوان دچار برق گرفتگی می شود.
وی با اشاره به این که فرد برق گرفته به مدت حدود 2 دقیقه در اتصال مستقیم به شبکه قرار داشته است افزود: پدر این جوان به محض مشاهده وضعیت، خود را به بالای پشت بام رسانده و سعی در جداسازی فرزند از شبکه را داشت که خود نیز دچار برق گرفتگی می شود.
"حسینی" با اظهار تاسف از فوت جوان 24 ساله و آسیب دیدگی و سوختگی شدید پدر وی از ناحیه راست بدن تاکید کرد: در صورت وقوع حوادث مشابه و مشاهده افراد برق گرفته ، اولین و صحیح ترین اقدام ، تماس فوری با واحد فوریت های برق (121) است.

انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.