اگر یادتان باشد در هنگامی که ما در بازی‌های رفت مقدماتی جام جهانی نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم بنده، گفته بودم که همچنان شانس داریم که مستقیم به جام جهانی صعود کنیم؛ اما بسیاری با این حرف من مخالف بودند؛ خدا را شکر توانستیم به جام جهانی برویم.

گپی خواندنی با رضا قوچان نژاد ؛ خداداد امروز فوتبال ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،رضا قوچان‌نژاد به عنوان یک خراسانی دیگر، گل پیروزی‌بخش تیم ملی مقابل کره جنوبی را به ثمر رساند تا تیم ملی به عنوان تیم نخست به طور مستقیم به جام جهانی صعود کند؛ اتفاقی که شور و شعف خاصی را در کشورمان به وجود آورد و ملی‌پوشان کشورمان از این پس خود را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل آماده می‌کنند.

قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با«حمایت»گفت: از گلزنی من مهم‌تر این است که تیم ملی توانست به جام جهانی صعود کند،گرچه به خوبی می‌دانم با این گل، من هم نامم مانند خداداد عزیزی در تاریخ این بازی‌ها جاودانه شد و مردم هیچ‌گاه این گل را فراموش نخواهند کرد؛ گلی که باعث شد به عنوان تیم نخست و سرگروه به جام جهانی 2014 برزیل برویم.

وی ادامه داد: من در کره جنوبی بودم؛ اما شنیدم که مردم بعد از مسابقه برابر کره جنوبی و صعود تیم ملی به جام جهانی تا صبح به شادی پرداختند و از این که دیدم مردم چقدر خوشحال هستند، شاد شدم. ان‌شاءالله این رویه ادامه داشته باشد و ما بتوانیم در جام جهانی نیز نتایج لازم را بگیریم.

اگر یادتان باشد در هنگامی که ما در بازی‌های رفت مقدماتی جام جهانی نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم بنده، گفته بودم که همچنان شانس داریم که مستقیم به جام جهانی صعود کنیم؛ اما بسیاری با این حرف من مخالف بودند؛ خدا را شکر توانستیم به جام جهانی برویم.

قوچا‌ن نژاد درباره بازی‌های جام جهانی 2014 گفت: الان هم به صراحت می‌گویم ما می‌توانیم در جام جهانی نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم؛ اما باید از هم‌اکنون برای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کنیم و با هدف‌گذاری پیش برویم، نباید حتی یک روز را از دست بدهیم، بلکه باید با انجام بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مناسب پا به این رقابت‌ها بگذاریم .

چون در جام جهانی دیگر جای اشتباه نیست، نمی‌توان ساده از کنار اتفاقات هر چند به ظاهر کوچک هم گذشت؛ فدراسیون باید هر چه را کرش می‌خواهد ، فراهم کند .ایران در سال 1978 با سرمربیگری حشمت مهاجرانی به جام جهانی صعود کرد در جام جهانی 1998 هم با گل خداداد عزیزی به جام جهانی رفت و حالا با گل رضا قوچان‌نژاد به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد که هر 3 نفر از استان خراسان هستند.

قوچا‌ نژاد در این باره می‌گوید: این هم قسمت است من خوشحالم و نمی‌دانم چه بگویم آن دو نفر افتخار فوتبال خراسان هستند من هم خوشحالم که در کنار آنان‌ هستم و شاید روزی به فوتبال خراسان بازگردم؛ البته فعلاً می‌خواهم به حضورم در فوتبال اروپا ادامه بدهم؛ اکنون هم در باشگاه استاندارد لیژ وضعیت خوبی دارم و در این تیم خواهم ماند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کورش IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    7 0
    رضا جان انشا الله هر جا که باشي با هر تيمي که بازي کني موفق باشي امثال شم در ايران با عث دل گرمي فوتبال دوستان است و افتخار ايران و ايراني
  • عطا IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    5 0
    افرين بر مرد تاريخساز قوچان
  • هاديان IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    0 0
    افرين بر غزال تيز پاي ايران زمين
  • فاطمه خانوم16 IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    0 0
    رضـاجونم هرجاي دنيا که باشي برات آرزوي موفقيت ميکنم.واز خدا ميخوام هميشه پشت و پناهت باشه.من خـــــــيـــلـي خـيـلــي دوست دارم عشقم.
  • رز IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    0 0
    سلام اقاي قوچان نژاد.براتون ارزوي موفقيت هميشگي رااز خدامي خواهم.خيلي دوست دارم شماروببينم.عاشقتونم