محمدنبی حبیبی خطاب به رئیس‌جمهور منتخب گفت: امیدوارم دولت تدبیر و امید برای گسترش فرهنگ مهدوی در جامعه تلاش کند.

دولت تدبیر و امید برای گسترش فرهنگ مهدوی تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: امام زمان (عج) مظهر نور نبوی، عدالت علوی، فضیلت فاطمی، حلم حسنی و حریت حسینی است و جامعه نمونه اسلامی ما در آینده باید یک چنین خصال و ویژگی‌هایی داشته باشد.

وی با اشاره به جهانی شدن اندیشه مهدویت افزود: جهانی شدن بر اساس سبک زندگی که امام مهد (عج) طراحی فرموده‌اند و خداوند اراده فرموده، عدالت، معنویت، امنیت، ثروت و قدرت برای همه است.

دبیرکل حزب مؤتلفه ادامه داد: انشاءالله نظم نوین جهانی به دست صاحب‌الامر (عج) بر اساس اخلاق، فرمان و برابری شکل می‌گیرد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به علل وقوع فاجعه هفتم تیر و برکات آن در خصوص تعمیق انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همه جبهه کفر، نفاق و الحاد در سال 60 دست به دست هم دادند تا فاجعه‌‌ای را که در تاریخ ایران کم سابقه است، شکل دهند.

وی تصریح کرد: در یک شب ده‌ها تن از مسئولان طراز نخست کشور به همراه شهید بهشتی به دیار حق شتافتند و ملت ما طعم تلخ تروریسم را که دستی بیرون آمده از آستین منافقین بیرون بود، چشیدند.

دبیرکل حزب مؤتلفه تصریح کرد: ملت و نظام ما یکی از قربانیان تروریسم است و هزاران نفر در سراسر کشور توسط سازمان جهنمی منافقین که از طرف سرویس‌های موساد و سیا تجهیز می‌شد به شهادت رسیدند، امروز سران پلید این جریان تروریستی در دامان آمریکا و کشورهای اروپایی در کمال امنیت زندگی می‌کنند و جیره‌خوار سرویس‌های جاسوسی آنها هستند.

حبیبی با تجلیل از شخصیت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای وی بیان داشت: شهادت شهید بهشتی و یاران او جریان لیبرالیسم در کشور را رسوا کرد و مردم دستان رهبران به اصطلاح آزادیخواه را که با پوشش لیبرالیسم به میدان آمده بودند را خون‌آلود دیدند و برای همیشه این اندیشه منحط در کشور منزوی شد.

وی شورش به جمهوریت در سال 88 را محصول همراهی تندروهای یک جریان سیاسی با منافقین تفسیر کرد و گفت: فتنه 88 که تا ابد در تاریخ ایران به عنوان یک ننگ بر پیشانی برخی رجال سیاسی و نیز جریان‌های سیاسی باقی خواهد ماند محصول غفلت و همراهی برخی جریانات با منافقین بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه با تجلیل از رجال سیاسی و مذهبی اصولگرا در انتخابات سال 92 گفت: موضع‌گیری شفاف و روشن و منصفانه نامزدهایی که توفیق به دست نیاوردند، نشان داد اگر آنها هوشمندانه عمل کنند جایی برای عرض اندام منافقین و بدخواهان باقی نمی‌گذارند، تبریک تک تک نامزدها به فرد منتخب و اعلام همکاری تصویری از همدلی و اتحاد در کشور پدید آورد و اقتدار ملی ایرانیان به رخ جهانخواران کشیده شد، اگر همین عمل را در سال 88 از طرف نامزدهای ناکام شاهد بودیم امنیت ملی کشور به خطر نمی‌افتاد.

وی با تجلیل از خلق حماسه سیاسی ملت و تبریک مجدد به حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی اضافه کرد: باید به آینده فکر کرد و مهمترین دستور کار دولت باید خلق حماسه اقتصادی باشد، نخبگان و مردم باید به دولت کمک کند تا چنین حماسه‌ای شکل بگیرد.

حبیبی افزود: نخستین گام برای خلق حماسه اقتصادی چینش وزرای اقتصادی دولت آینده بر مبنای عقلانیت، اعتدال و کارآمدی است.

دبیرکل حزب مؤتلفه همچنین در مورد نشست گروه 8 و اختلافات قدرت‌های بزرگ بیان داشت: هر از چندی قدرت‌های بزرگ دور هم جمع می‌شوند و عکس یادگاری می‌گیرند، غرب در بحران فرهنگی و رکود اقتصادی غرق است و آنها اختلافات خود را مدیریت می‌کنند که بیرون درز نکند، اما مردم دنیا می‌دانند که آنجا چه خبر است، جنبش ضدسرمایه‌داری و آینده تاریک جوامع سرمایه‌داری نشان می‌دهد که راه حلی برای برون‌رفت از بحران ندارند.

وی همچنین با اشاره به حمایت غرب از تروریست‌ها در سوریه تصریح کرد: غرب از مشتی مزدور و آدمکش در سوریه حمایت می‌کنند، پوتین مردانه در برابر اوباما ایستاد و گفت حاضر به همراهی و حمایت از آدمخواران نیست، این یک گام به جلو برای شکست گرگ‌های جهانی علیه ملت سوریه است و امیدواریم مردم سوریه همان طور که در القصیر تروریست‌ها را شکست دادند، در حلب هم آنها را به شکست و رسوایی بکشانند.

حبیبی در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهدای 26 خرداد سال 44 مؤتلفه اسلامی گفت: متأسفانه صدا و سیما برنامه چشمگیری در شأن مقام این شهدای گرانقدر که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «نور الله فی الظلمات الارض» بودند، نداشت و شهرداری تهران نیز که سال‌های قبل نسبت به نصب تصاویر این شهدا در سطح شهر اقدام می‌کرد، متأسفانه اقدامی در این خصوص انجام نداد که امید است در سال‌های آتی در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.