وزیر اطلاعات در نشست تخصصی حقوق بشر‌ گفت: سر شبکه عوامل ترور دانشمندان هسته ای ایران شناسایی و دستگیر شد. <BR>

سرشبکه عوامل ترور دانشمندان هسته ای دستگیر شد


به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایرنا، حیدر مصلحی، روز پنجشنبه در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر با موضوع ' حقوق بشر و امنیت ملی' به اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران اشاره کرد و افزود: در دستگیری های اخیر بر خلاف دستگیری عامل ترور شهید علی محمدی‌ سرشبکه تروریست های هسته ای شناسایی و دستگیر شد.

وی با تصریح بر این که از درون سرویس های جاسوسی کشورهای غربی اطلاع وجود دارد، اضافه کرد: استکبار می داند با این دستگیری ضربه محکمی خورده و در میان آن ها ولوله ای ایجاد شده است.

مصلحی هم چنین به هزینه سنگین سرویس های جاسوسی خارجی برای حمایت از اپوزیسیون داخلی و خارجی اشاره کرد و ادامه داد: کار فتنه تمام نشده است و مجموعه فتنه در داخل و خارج با طراحی های جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ حلقه داخلی و خارجی فتنه برای براندازی نظام‌ تصریح کرد: این براندازی به معنی حذف شدن اسلام از ایران است.

وزیر اطلاعات دلیل این ادعا را یافتن جزوه ای از دفتر کار یکی از فعالین فتنه بیان کرد و گفت: این جزوه برای براندازی نظام به معنی حذف اسلام از ایران، طراحی شده است و بررسی ادبیات آن نشان می دهد که به ادبیات حزب توده بسیار نزدیک است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
    2 0
    کارتون بيسته بيست.صد الله اکبر صد بارکلاو ماشاالله .بترکه چشمه دشمناي ايران