۲۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 8942

سرگرد " جعفريان " رئيس اداره آموزش و مشارکت عمومي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در خصوص محافظت از خانه توصيه هايي را ارايه کرد .

راهکارهاي محافظت از خانه
سرگرد " جعفريان " رئيس اداره آموزش و مشارکت عمومي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در اين رابطه اظهار داشت :فهرست دقيقي از لوازم منزل تهيه و نگهداري کنيد ، دفترچه ثبت سريال اموال که توسط ناجا و با همکاري ديگر بخش ها تهيه و توزيع شده است براي اين کار بسيار مناسب است
سرگرد "جعفريان " در ادامه افزود : از کليدهايتان مراقبت کنيد و يدک آنها را تهيه کرده و در جاي امني نگهداريد و همچنين روي تمام درب هاي ورودي و خروجي به داخل منزل از پارکينگ ها يا زيرزمين قفل ايمني نصب کنيد و همچنين پنجره هاي زير زمين و پنجره هايي که هم سطح با زمين هستند را ايمن کنيد .
رئيس اداره آموزش و مشارکت عمومي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم افزود : اطمينان حاصل کنيد که درب پارکينگ يا انباري ها قفل باشد ، بسياري اوقات خلافکاران مي توانند با استفاده از ابزارهايي درب پارکينگ را بشکنند و وارد شوند .
سرگرد "جعفريان " خاطر نشان کرد : به پنجره هاي زيرزمين و گاراژ و يا پارکينگ پرده نصب کنيد و همچنين پلاک منازل بايستي در يک قسمت پر نور و روشن نصب شود تا همسايه ها و واحدهاي اورژانس به راحتي آن را ببينند .
به گزارش پايگاه خبري پليس ،رئيس اداره آموزش و مشارکت عمومي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در پايان اضافه کرد : به افراد ناشناسي که پشت خط تلفن و يا پشت درب هستند هيچگونه اطلاعاتي ندهيد و مراقب افرادي که به ظاهر آدرس يا شماره تلفن را اشتباه گرفته اند نيز باشيد .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.