چند سگ در این محل هستند تا مانع فرار همسر و فرزندم شوند و از یک سال پیش آنها را در این محل زندانی کرده‌ام تا عذاب بکشند.

نجات مادر و فرزند از اسارتگاه یکساله مرد معتاد


مرد معتاد برای این که همسرش را مجبور به خرید و فروش مواد مخدر کند ، او را به همراه نوزادشان در یک خانه متروکه به مدت یک سال زندانی کرده بود.
رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت مردی میانسال مبنی بر غیبت مرموز دختر جوانش در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
شاکی به پلیس گفت: 2 سال پیش وقتی دخترم 16 ساله بود، با یک جوان شهرستانی آشنا شد و با ابراز علاقه‌مندی به یکدیگر تصمیم به ازدواج گرفتند؛ اما من و همسرم با این وصلت مخالف بودیم. بعد از تحقیق چند ماهه و پی بردن به معتاد بودن جوان خواستگار، از دخترمان خواستیم که او را فراموش کند؛ اما وی با تهدید به فرار از خانه، ما را مجبور به موافقت با این وصلت کرد.
وی اضافه کرد: بعد از چند ماه که بدرفتاری‌های داماد معتادم با دخترم شروع شد، دخترم قهر کرد و به خانه‌مان آمد؛ اما هر بار شوهرش با تعهد به این که اعتیادش را ترک می‌کند با دخترمان آشتی می‌کرد و او را به خانه باز می‌گرداند.
شاکی تصریح کرد: پس از گذشت چند ماه از دخترم خواستیم برای ادامه زندگی به زادگاه شوهرش به مشهد برود. چند ماهی از وضعیت زندگی آنها با خبر بودیم تا این که از یک سال پیش ارتباط آنها با ما قطع شد و جستجوهایمان برای یافتن آنها بی‌نتیجه ماند.
تماس نجات‌بخش

شاکی با اشاره به غیبت مرموز دخترش گفت: همچنان در جستجوی آنها بودیم تا این که چند روز پیش زن غریبه‌ای با تلفن خانه‌مان تماس گرفت و گفت جان دخترتان در خطر است و اگر اقدامی نکنید او کشته خواهد شد.
در حالی که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود، ماموران، زنی را که با شاکی تلفنی تماس گرفته بود، شناسایی و به پلیس آگاهی احضار کردند.
این زن در بازجویی‌ها گفت: مرد همسایه‌مان معتاد است. او همسر و فرزندش را به مکان نامعلومی برده و خانواده‌اش تاکنون آنها را نیافته‌اند. چند روز پیش به طور اتفاقی هنگام عبور از کنار خانه مرد معتاد، شنیدم که با مردی حرف می‌زد و می‌گفت باید همسر و فرزندش را بکشد، چون در غیر این صورت برای وی دردسرساز می‌شوند. با شنیدن این حرف‌ها شوکه شدم و با پیگیری‌های مداوم شماره تماس خانواده زن جوان را پیدا کردم و موضوع را به آنها اطلاع دادم.
به این ترتیب ماموران برای دستگیری مرد معتاد عازم خانه‌اش در جنوب شهر شدند و یک روز بعد متهم را هنگام ورود به خانه‌اش شناسایی و دستگیر کردند.
اعتراف مرد معتاد

به نوشته هموطن آنلاین , متهم معتاد با انتقال به پلیس آگاهی مشهد بازجویی شد و گفت: با گذشت چند ماه از زندگی مشترکمان من از همسرم می‌خواستم برایم مواد مخدر بخرد یا طلا و اموال قیمتی خانه پدری و اقوامش را سرقت کند؛ اما همسرم حاضر به این کار نبود.بنابر این او را کتک می‌زدم و اجازه نمی‌دادم با خانواده‌اش ملاقات کند.
متهم با اشاره به اسارت یکساله همسر و فرزندش افزود: پس از تولد فرزندمان او و همسرم را به خانه ییلاقی در بیرون از شهر منتقل کردم.
چند سگ در این محل هستند تا مانع فرار همسر و فرزندم شوند و از یک سال پیش آنها را در این محل زندانی کرده‌ام تا عذاب بکشند.
بنابر این گزارش، ماموران درپی اعتراف متهم، به محل اسارتگاه آن دو اعزام شدند و مادر و کودک را که در خانه متروکه زندانی بودند، نجات دادند. تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.