۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۲
کد خبر: 9121

زمانیکه صحبت از رسوایی های اخلاقی می شود، مکزیک شکیباترین کشور محسوب می شود.

بهشت رسوا شدگان جنسی کجاست؟

به گزارش فرارو به نقل از نیوزفید، اکثر مردم مکزیک در واقع هیچ اهمیتی به رسوایی های جنسی نمی دهند.

رویترز در نظرسنجی از 18 هزار و پانصد نفر در 20 کشور جهان این سوال را مطرح کرده که رسوایی اخلاقی در مورد شهروندان مشهور تاچه اندازه قابل تحمل است. بی تفاوت ترین افرادی که در صدر این نظرسنجی جای گرفتند مکزیکی ها بودند که اهمیت چندانی به افتضاحاتی از نوع تایگر وود یا آنتونی وینر نداده اند.

براساس گزارش رویترز، 57 درصد از مکزیکی ها شکیبایی بیشتری در برابر بی احتیاطی های اخلاقی ستاره ها و سیاست مداران خود دارند.

در مقابل آمریکایی ها تمایل چندانی به پذیرش چنین بی احتیاطی هایی ندارند و ضریب تحمل شان 48 درصد ارزیابی شده است. با این حال چنین رقمی در مقایسه با عدم انعطاف پذیری ژاپن در این زمینه هیچ محسوب می شود؛ تنها 28 درصد از ژاپنی هایی که در نظرسنجی شرکت داشته اند، اعلام کردند قادر به تحمل شنیدن اخبار مربوط به رسوایی اخلاقی افراد معروف و شخصیت های سیاسی خود هستند.

بنابراین به نظر می رسد مکزیک بهترین مکان برای سیاست مداران و چهره های معروفی است که در این زمینه در کشور خود با مشکل روبرو هستند. با این حال چنین نگرشی مطمئناً تنها در مورد همان محل صدق می کند؛ زمانیکه صحبت از رسوایی اخلاقی به میان می آید و اینکه «آنچه در مکزیک اتفاق می افتد، در مکزیک می ماند» بدان معنا است که این ضریب تحمل مربوط به همان منطقه می شود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.