اعضای باند سارقان مسلح که با ورود به یک مهمانی خانوادگی در منطقه صفادشت شهرستان ملارد و شلیک تیر هوایی و ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت ۵۰۰ میلیونی کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.<BR>

سرقت ۵۰۰ میلیونی مسلحانه از میهمانی خانوادگی

سردار علیرضا اکبرشاهی با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه سارقان مسلح با ورود به عنف به یک باغ شخصی که درآن مهمانی خانوادگی در حال برگزاری بود اقدام به سرقت نموده و قبل از اینکه کسی بتواند با پلیس تماس بگیرد متواری شده‌اند بلافاصله اکیپ ویژه‌ای از ماموران به محل حادثه اعزام و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران به محل حادثه مشخص شد که چند نفر سارق مسلح با ورود به عنف به یک باغ و ویلای شخصی که درآن مهمانی خانوادگی در حال برگزاری بود ابتدا اقدام به شلیک هوایی و ایجاد رعب وحشت کرده‌اند و سپس با جمع کردن همه مهمان‌ها به یک اتاق و تحت کنترل قرار دادن آن‌ها اقدام به سرقت 2 عدد مجسمه قیمتی، یک عدد ساعت مچی گرانب‌ها به ارزش 50 میلیون تومان، یک دستگاه خودرو بنز به ارزش 350 میلیون تومان و همچنین 3 میلیون تومان وجه نقد کرده و بلافاصله متواری شده‌اند.

سردار اکبرشاهی گفت: به دنبال این حادثه بلافاصله طرح مهار و کنترل شدید کلیه محورهای نزدیک به محل حادثه به اجرا درآمد و اقدامات اطلاعاتی ویژه جهت شناسایی سارقان مسلح آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز اظهار داشت: پس از 12 ساعت از وقوع این حادثه خودرو سرقتی که در کنار جاده‌‌ رها شده بود شناسایی و کشف شد و همزمان با این کشف کلیه یگانهای مرتبط در حال انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده برای به دست آوردن سرنخ از سارقان بودند که مشخص شد 2 مجسمه تزئینی قیمتی که به سرقت رفته بود در یکی از مناطق شهرستان ملارد در حال معامله است.

اکبرشاهی ادامه داد: بلافاصله آدرس دقیق محل معامله که قرار بود درآن یکی از سارقان 2 مجسمه را به یک خریدار بفروشند شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر به نام حامد که از افراد سابقه دار می‌باشد دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری به همراه 3 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

سردار اکبرشاهی تصریح کرد: در ادامه بازجویی‌ها مشخص شد که این سرقت با هماهنگی و طراحی زنی به نام «مریم» همسر یکی از کارکنان شرکت صاحب ویلا می‌باشد به اجرا درآمده است بنابراین، بلافاصله این فرد نیز دستگیر و با اعترافات او هویت سایر اعضای این باند شناسایی و در عملیاتهای جداگانه و بسیار حساب شده تعداد 5 نفر دیگر از سارقان به نامهای «سمیه. ق»، «پرویز. ب»، «هاشم. ک» و «ندا. ح» و «سجاد. ک» دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز در پایان گفت: با بازرسی منزل یکی از افراد دستگیر شده به نام «سجاد. ک» تمامی اموال مسروقه کشف و ضبط شدند و مته‌مان دستگیر شده پس از اعتراف به جرم ارتکابی خود با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.