وکلای زن و مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاق توافقی موکلان خود را به قاضی غلامرضا احمدی رئیس شعبه 266 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.<BR>

فرزندان یک زوج درخواست طلاق پدر و مادرشان را دادند

به گزارش «توانا»، وکیل زن در حضور قاضی احمدی با بیان اینکه مهریه موکلم تنها یک سکه بهار آزادی است که آن را در ازای طلاق به شوهرش می‌بخشد، گفت: موکلم 3 فرزند دارد که کوچک‌ترین آنها 24 ساله است.

وی با بیان اینکه فرزندان موکلم موافق طلاق پدر و مادرشان هستند، افزود: موکلم 50 سال دارد و خواهان طلاق از شوهرش است چرا که اصلاً با یکدیگر تفاهم ندارند.

وکیل مرد با اشاره به اینکه موکلم 52 ساله است، اظهار داشت: موکلم مدعی است که کم بودن اختلاف سنی آنها باعث مشکلاتی در زندگی مشترکشان شده است چرا که هیچ‌گاه نتوانستند یکدیگر را درک کنند.

وی با بیان اینکه 3 فرزند موکلم نگران بیشتر شدن دعوای پدر و مادر خود هستند به همین دلیل اصرار برای طلاق و تعیین وکیل از سوی آنها داشتند، ادامه داد: همسر موکلم مهریه، اجرت‌المثل و نفقه خود را در ازای طلاق بخشیده و موکلم نیز به طلاق دوستانه و بدون معطلی راضی شده است.

وکیل زن با اشاره به اینکه فرزندان موکلم اصرار داشتند برای اینکه پدر و مادرشان یکدیگر را نبینند، برایشان وکیل بگیرند تا اختلاف و دلخوری پیش نیاید، افزود: موکلم تصمیم به طلاق توافقی گرفته است و در حال حاضر تنها طلاق می‌خواهد.

وی ادامه داد: موکلم باردار نیست و جواب آزمایش درباره عدم بارداری او ضمیمه پرونده است و در حال حاضر همه کار‌ها را برای طلاق انجام دادند بنابراین خواهان طلاق توافقی هستند.

وکیل زن در انتها بیان کرد: فرزندان موکلم نیز آنقدر به مشکلات پدر و مادر خود واقف هستند که تصمیم به تعیین وکیل گرفتند و در حال حاضر بیشتر از پدر و مادرشان، فرزندان آنها اصرار به طلاق دارند.

قاضی احمدی رئیس شعبه 266 مجتمع قضایی خانواده ونک، بعد از شنیدن اظهارات وکلای طرفین، صورت‌جلسه را آماده و رسیدگی به پرونده را با وجود ارائه جواب آزمایش عدم بارداری به روز، به آینده موکول کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.