پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین – سعید کوشافر : این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون فوتبال , بازار خبرهای فوتبالی نیز داغ میشود , و افشاگری ها وبخشش ها و تساهل وتسامح از سوی کسانی که هم اکنون فدراسیون را در دست دارند وجزو گزینه های بعدی هم هستند وهم از سوی کسانی که احتمالا برای به دست گرفتن این فدراسیون مهم وتاثیرگذار در تلاش هستند , هر روز ابعاد جدیدتری پیدا میکند .

بخشش های تلفنی , به میدان امدن فوتبالیست مساله دار, سانتافه سواری عکاس ورزشی موتورسوار و درگیری دو مجری معروف ورزشی کنارزمین

خبرنگار قدس انلاین  کسب اطلاع کرد , تسامح وتساهل درخصوص بازیکنان دوپینگی فوتبال نمونه ای از همین رویه جدیداست , این درحالی است که بنا برهمین خبر رای صادر شده در خصوص این بازیکنان چیز دیگری بوده اما دراخرین جلسه مدیران فعلی برای کسب نظر دو تیم مطرح وبا این تضمین که رای انها نیز همینگونه باشد , مساله به گونه ای دیگر رقم میخورد .
بنا بر این خبریکی از نزدیکان رییس فعلی , در تماس با مدیران این دوتیم , رای را تلفنی به اطلاع انها میرساند , اودر عین حال عنوان میکند که میتواند درخصوص ارای صادره قبل از رسمیت یافتن مذاکراتی داشته وتخفیفاتی بگیردواز ان سو شرایطی را هم مطرح میکند که هر دوطرف به توافق میرسند .
خبرنگار ما درهمین راستا کسب اطلاع کرد که بخشی از ثبت نامها ومعرفی ها تقریبا صوری است و اگر شرایط تغییر چندانی نکند , همان گروهی که کاررا دردست دارند , ادامه کاررا هم دردست خواهند داشت .
بنا براین خبر عزیزمحمدی رئیس فعلی سازمان لیگ که برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده کابینه خود را شناخته اما هنوز نسبت به معرفی آن اقدام نکرده است.
در صورت کسب آرا وتصدی سمت ریاست، مهدی تاج بی تردید نایب رئیس اول او خواهد بود. سیدرضا افتخاری نایب رئیس دوم و فریده شجاعی نایب رئیس سوم در امور بانوان است.
او برای کمیته تیم های ملی چشم به محمد مایلی کهن دارد هر چند برخی معتقدند یاوری هم از گزینه های مدنظر اوست. عزیزمحمدی دبیر فعلی را هم ابقا نخواهد کرد و نبی باید از فدراسیون جدا شود. برای مسند دبیرکلی هم عزیزمحمدی درصدد به کارگیری مجید حسینی کنگانی است. مدیرعامل سابق شاهین بوشهر که دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته های «مدیریت»و«تاریخ و فلسفه» است از دوستان نزدیک عزیزمحمدی است.
درعین حال در ادامه روند تساهلی موجود خبر رسیده که ممکن است مدافع خاطی پرسپولیس زودتر از اتمام دوران محرومیتش به ترکیب تیم بازگردد.
بنا براین گزارش طی هفته گذشته رایزنی های پشت پرده شروع شده وبا توجه به شرایط پرسپولیس وعده هایی هم داده شده , بنا براین وعده ها , شیث رضایی که محرومیت شش ماهه اش در تاریخ 8 اردیبهشت به پایان می رسد ممکن است قبل از این تاریخ مورد عفو و کاهش محرومیت قرار گیرد.
یک منبع موثق هم ضمن تایید این رایزنی ها ی تلفنی وحضوری ، در این باره گفت: «تلاش های زیادی صورت گرفته تا در آستانه عید نوروز این بازیکن مورد بخشودگی قرار گیرد و بتواند برای تیمش به میدان برود.»
این درحالی است که محرومیت چهار ماهه نصرتی هم امروز به پایان رسید و او می تواند از فردا برای تیمش به میدان برود.
مدافع پرسپولیس که از تاریخ 8 آبان و بعد از بازی با داماش به سبب حرکت ناشایست در شادی بعد از گل به تحمل چهار ماه محرومیت از حضور در بازی های داخلی رسمی محکوم شده بود از نهم اسفند ماه می تواند برای تیمش به میدان برود.
او قبلا گفته بود که برای بازگشت از انگیزه های زیادی برخوردار است و می خواهد اشتباهش را جبران کند. بازگشت او می تواند برای دنیزلی که با کمبود بازیکن مواجه است هم خبر خوبی باشد.
اما دراین بازار خبرها که این روزها کلاهبرداری از فوتبالیست ها به تیتر اول تبدیل شده واندک اندک میرود تا دلالی را به عقب براند , دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای برخی از نتایج عجیب وباورنکردنی از تحقیقات در مورد دلالی را اعلام کرد.
خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که حجت الاسلام علیپور دریک جمع خصوصی به یکی از این پرونده ها اشاره کرده وگفته که : «یکی از بازیکنان با مراجعه به دفتر ما اعلام کرد که یکی از عکاسان ورزشی با گرفتن مبلغ 30 میلیون تومان او را از تیمی به تیم دیگر برده است.»
او دراین راستا به تحقیقات انجام شده اشاره میکند و درخصوص موردی خیلی عجیب درهمین راستا میگوید: «ما عکاسی سراغ داریم که تا دیروز با موتورسیکلت بر سر تمرینات حاضر می شد اما با ارتباطی که با بازیکنان برقرار کرد حالا سانتافه سوار می شود. در مورد این قبیل مسایل نمی توان سکوت کرد.»
اما خبرهای دیگر خبرنگار ما نیز حکایت دارد از اینکه بالاخره پسر عابد زاده توانست جا پایش درامریکا را محکم کند , بنا براین گزارش , امیر عابدزاده، پسر احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران در تیم لس‌آنجلس بلوز آمریکا بازی می‌کند.
درعین حال پیش‌تر از این عابدزاده در مورد فرزندش گفته بود تا چند ماه دیگر او را به اسپانیا و باشگاه رئال مادرید خواهم برد تا در تیم جوانان این باشگاه مشغول به بازی شود.
و دست اخر اینکه بعد ازاینکه برنامه ورزش ومردم این هفته پخش شد و از پخش برنامه 90 جلوگیری به عمل امد انگار میان دو مجری این برنامه ها شکر اب شده وبد جوری به جان هم افتاده اند .
ماجراهم بنا برانچه خبرنگار ماگزارش کرده برمیگردد به بیکاری دو مجری که برنامه هایشان یک هفته تعطیل شده وتصمیم گرفتند یک مسابقه فوتبال برگزار کنند , از قضا شفیع که بازیکنان شبکه یک را قوی نمیدید دست به دامان کسانی شده بود که احتمالا چند باری تا مقابل شبکه یک امده بودند وهمین مساله صدای فردوسی پور را در اورد , و تصمیم گرفت تیمش را از زمین بیرون بکشد .
اما درنهایت بازی برگزار شدو اتفاقا عادل ویارانش تیم شفیع را 3 بریک شکست دادند , اما اصل قضیه از همین جا شروع شد که کری خوانی میان این دوبه جاهای باریک و برنامه ومیهمانان و بقیه جاها کشید , اطرافیان که دیدند تداوم ماجرا به روشدن دست هر دو مجری منجر میشود , پا درمیانی کردند وانها را ظاهرا اشتی دادند.
 

 

 

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.