قدس انلاین - سهیلا رخشانی : کانون فرهنگی و هنری تبسم دانشگاه پیام نور فریمان ، مسابقه اینترنتی حاصل عمر امام (ره) را برگزار میکند.

مسابقه اینترنتی حاصل عمر امام

هادی خوشحال مدیر کانون فرهنگی و هنری تبسم و دبیر اجرایی مسابقه ضمن اعلام خبر فوق افزود این مسابقه از تاریخ 12 اردیبهشت ماه جاری همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری آغاز و تا 14 خرداد( سالروز رحلت امام خمینی) ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را بسط و تعمیق افکار و اندیشه های استاد مطهری، مقابله با جنگ نرم دشمن خصوصا در فضای سایبری، بازخوانی آراء و نظریات شهید مطهری در مورد مساله حجاب و.... دانست و اذعان داشت: این مسابقه بصورت برخط(آنلاین) در سایت ویژه مسابقات کانون به آدرس www.tabassompnuf.com برگزار میگردد و منبع سوالات مسابقه نیز کتاب ارزنده «مسئله حجاب» اثر شهید مطهری است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری تبسم در ادامه گفت: وبلاگ اطلاع رسانی مسابقه نیز جهت پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان عزیز به آدرس www.info-motahhari.mihanblog.com راه اندازی گردیده و فایل الکترونیکی (pdf) کتاب مسئله حجاب نیز جهت دانلود در سایت قرار داده شده است.

هادی خوشحال همچنین از همکاری و مساعدت های معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی و دانشگاه پیام نور فریمان در این مسابقه نیز خبر داد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با این حرکت دین خود را به شهید مطهری و انقلاب اسلامی ادا کرده باشیم و گامی هرچند کوچک برای تحقق اندیشه های این علامه فرزانه برداشته باشیم. گفتنی است کانون فرهنگی و هنری تبسم پیش از این مسابقات اینترنتی «حدیث غدیر» و «والفجر» را به ترتیب در سطح دانشگاهی و شهرستانی برگزار نموده است که با استقبال چشمگیری مواجه گردیده

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.