قدس آنلاین :رئیس پلیس "فتا" استان فارس از شناسایی و دستگیری دختر دانشجویی خبر داد که در فضای مجازی اقدام به سرقت از حساب هم کلاسی خود کرده بود. <BR>

خرید ژتون غذا برای  دختر دانشجو گران تمام شد

به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ "سیدموسی حسینی" در تشریح این خبر گفت: ماجرا از زمانی آغاز می شود که دختری 20 ساله، دانشجوی یکی از دانشگاه های استان فارس در اثر بی دقتی و اعتمادی که به دوست جدیدش دارد کارتش را در اختیار وی قرار می دهد، تا با مراجعه به دفتر فروش ژتون در دانشگاه برای وی کارت ژتون غذا خریداری کند.
وی ادامه داد: این کارت صادر می شود و دوست این دختر دانشجو کارت را به او تحویل می دهد و مدتی بعد پدر وی شهریه دانشگاه را به حسابش می ریزد تا ثبت نام کند.
رئیس پلیس "فتا" استان فارس اظهار کرد: این دختر دانشجو با مراجعه به بانکی در شیراز از حسابش برداشت کرده و با دریافت رسید متوجه می شود، حدود یک میلیون تومان از حسابش کسر شده است.
سرهنگ "حسینی" افزود: این فرد با مراجعه مجدد به بانک متوجه می شود، این مبلغ در قالب خرید های اینترنتی از حسابش کسر شده و کارمند بانک نحوه رسیدگی به این موضوع را به وی آموزش داده و با مراجعه به دادسرای ناحیه 2 شیراز شکایت خود را مطرح می نماید.
وی گفت: پرونده به پلیس "فتا" ارجاع داده شده و مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و کارشناسان پلیس "فتا" با شناسایی متهم پرونده وی را احضار و مورد بازجویی قرار دادند.
رئیس پلیس "فتا" استان فارس گفت: متهم در ابتدا منکر برداشت از حساب دوستش شد اما در نهایت با مشاهده ادله ارائه شده به جرم خود اقرار کرد .
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    9 2
    تواين دور و زمونه دوستي وجودنداره.همه ي روابط طمعي است به آنچه که داري(ناموس/پول...).
  • بي اعتماد IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    5 1
    شق القمر کرديد!!!!
  • اميد IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 0
    اون‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏رفاقت‏ ‏و‏ ‏مردونگي‏ ‏دم‏ ‏ميزنه بي‏ ‏هوا‏ ‏از‏ ‏پشت‏ ‏سر‏ ‏خنجر‏ ‏به‏ ‏ادم‏ ‏ميزنه