قدس آنلاین، الف.زمینی- راه اندازی نخستین خط تولید هورمون رشد با حضور رئیس جمهور؛ معمای جمشید و پس ندادن 26خودروی دولتی توسط دولت گذشته؛ از مهمترین اخبار امروز روزنامه ها بودند.

از "معمای جمشید" و "استفاده 40درصد ایرانی ها از ماهواره" تا "پس ندادن 26خودروی دولتی توسط احمدی نژاد"

پیوستن ایران به جمع 4کشور سازنده هورمون رشد
روزنامه قدس: این روزنامه تیتر یک خود را به آغاز تولید انبوده دستاورد بزرگ دارویی با حضور رئیس جمهور اختصاص داد و نوشت: "ایران به جمع 4 کشور سازنده هورمون رشد پیوست"
روزنامه اطلاعات نیز با چاپ عکسی از این دستاورد بزرگ؛ نوشت: "راه اندازی نخستین خط تولید هورمون رشد با حضور رئیس جمهور"
روزنامه کار و کارگر نیز با چاپ تصویری در این خصوص از قول دکتر روحانی نوشت: "در سال اقتصاد مقاومتی باید کشور را از واردات محصولات خارجی بی نیاز کنیم."
روزنامه همبستگی نیز در یکی از تیترهای خود از قول رئیس جمهور نوشت: "روز به روز در حال خودکفایی هستیم."
نخستین خط تولید هورمون رشد در کشور روز گذشته با حضوررئیس جمهور راه اندازی شد و با این دستاورد جمهوری اسلامی ایران به جمع 4 کشور دارنده این دانش پیوست.فناوری تولید هورمون رشد تاکنون تنها در انحصار 4 کشور آمریکا،دانمارک،کره جنوبی وانگلیس بود.
از دیگر تیترهای روزنامه قدس؛ تیتر "می توانید با قاتل خودتان خداحافظی کنید" است که به بهانه روز جهانی بدون دخانیات می باشد.
هر چند امروز روز جهانی بدون دخانیات است، اما متاسفانه غیر از روزنامه قدس، دیگر روزنامه ها بر روی صفحات اول خود اشاره خاصی به آن نداشته اند.

***
سیبل تازه کمان دلواپسان
روزنامه جوان: تیتر یک این روزنامه به لزوم پرهیز از سکانداری دوگانه در اقتصاد اختصاص دارد: "یارانه به 10میلیون متمول با محافظه کاری"
روزنامه جوان نوشت: "اظهارات متناقض سخنگوی دولت با اعضای اقتصادی کابینه نشان از اختلاف دیدگاه در دولت پیرامون نحوه پیشبرد قانون هدفمندی یارانه دارد."
گفتنی است تیتر یک روزنامه ابتکار نیز اینگونه است: "تغییر فاز مخالفان دولت: اقتصاد؛ سیبل تازه کمان دلواپسان"
***
معمای جمشید!
روزنامه روزان: این روزنامه در گزارشی پیگیر سرنوشت گروهبان دانایی فر شد و نوشت: "گروهبان دانایی فر از نقطه صفر مرزی تا آمریکا؟"
روزنامه هفت صبح هم که بیشتر به دنبال اخبار پرمخاطب می گردد و سعی می کند تیترهایی جذاب داشته باشد و برخی مواقع نیز به همین دلیل به زرد بودن متهم می شود! تیتر زد: "معمای جمشید!"
گفتنی است وزارت کشور ایران و آلن ایر سخنگوی امور خارجه آمریکا شایعه پناهنده شدن گروهبان دانایی فر (پنجمین مرزبان) به آمریکا را تایید نکردند.
***
دلواپسی برای دلواپسان
روزنامه آرمان: این روزنامه با رو تیتر: "دلسوزان دلواپس نقابداران"، تیتر زد: "موتور هجمه به دولت می ایستد!"
این روزنامه گفت و گویی با آیت الله موسوی بجنوردی انجام داد و از قول ایشان نوشت: "دلواپسِ دلواپسان هستم"
***
روزنامه ابرار: این روزنامه در تیتر یک خود نوشت: "احمدی نژاد 26 خودروی دولتی را پس نداده!"
روزنامه ابتکار نیز از روایت ترکان ار ساختمان ها و خودروهایی که در دست مردان احمدی نژاد باقی مانده است، نوشت و تیتر زد: "ادامه ماجرای اموال ریاست جمهوری"
سایت عصرایران در این خصوص نوشت: " مشکل احمدی نژاد و یاران او در اصرار بر نگاه داشتن پاره ای امکانات دولتی که ابتدا با اقامت در ساختمان لادن خیابان شیخ بهایی خود را نشان داد و اکنون با پس ندادن خودروهای دولتی جلوه کرده ، در این است که اینان در جامعه جایگاهی نداشتند تا به همان موقعیت بازگردند و بدون امکانات دولتی و پولی که به دست آورده اند احساس خوبی ندارند!"
***
حل موضوع هسته ای کابوسی برای جنگ طلبان
روزنامه ایران: این روزنامه نوشت: "پاسخ اوباما به تندروهای ضد ایران"
روزنامه اسرار نیز از قول ظریف در نشست الجزایر تیتر زد: "حل موضوع هسته ای کابوسی برای جنگ طلبان"
محمد جواد ظریف در سخنرانی خود در نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در الجزایر؛ افراط گرایی، خشونت و فرقه گرایی را از جمله مشکلات و چالش‌های جهان کنونی برشمرد و گفت این موضوعات منجر به توسعه اقدامات تروریستی در جهان شده است.
***
40درصد ایرانی ها از ماهواره استفاده می کنند
روزنامه امتیاز: این روزنامه در یکی از تیترهای فرعی خود از قول رئیس سازمان صدا و سیما نوشت: "40درصد ایرانی ها از ماهواره استفاده می کنند"
رئیس سازمان صداوسیما گفت: حدود 35 تا 40 درصد مردم کشورمان از ماهواره استفاده می‌کنند که از این تعداد 15 درصد آنها از ماهواره برای تماشای شبکه‌های استانی و شبکه‌های ملی استفاده می‌کنند.
به عبارت بهتر؛ منظور آقای رئیس این است که تنها 20الی 25درصد خانواده ها از ماهواره برای نگاه کردن برنامه هایی غیر از صدا و سیمای خودمان استفاده می کنند.
بر اساس آمار خود مسئولان یک چهارم خانواده های ایرانی مشتری برنامه های ماهواره ای آن ور آبی(!) هستند که به نظر می رسد این مورد بسیار نگران کننده باشد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 1
    ببينيد ...خيلي سوخته،بنده خداها چون کاري نميتونن انجام بدن و توانايي ندارن، هرروز دولت احمدي نژاد رو تخريب ميکنن آخه کار ديگه اي از دستشون برنمياد يه جوري بايد ناتواني شونو سرپوش بذارن.يه جوري ميگن خودرو هاي دولتي که انگار سند زدن به نامشون و يا بردن فروختن.اولا که اين اخبار دروغِ و در ادامه تخريب دولت احمدي نژادِ چون از بازگشت مجدد احمدي نژاد شجاع و دشمن اشرافيت و سرمايه داري ميترسن و از الان بندُ آب دادن.از احمدي نژاد بيشتر خوشم اومد چون مخالفانش رو ميبينم که چطور به ...افتادن.
  • مينا IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 1
    سلام، ديگه چيزي مونده که به آقاي احمدي نژاد نگفته باشين، کاش بجاي اين همه توهين يک کم خجالت مي کشيدين و شرط ادب رو نگه مي داشتيد. در ضمن آقاي روحاني چطور در عرض 8 ماه تونستند هورمون رشد رو توليد کنند. همه مي دانند استارت اين کار در زمان احمدي نژاد زده شد و الان نتيجه داده. لااقل کمتر دروغ بنويسيد تا شايد تو اون دنيا کمتر شرمنده بشويد ....