قدس آنلاین: سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری عکس رضوی تا پانزدهم مردادماه جاری خبر داد.<BR>

مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری عکس رضوی تمدید شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، علی محرمی گفت: با توجه به استقبال هنرمندان عکاس از این جشنواره و ارسال آثاری فاخر و ماندگار، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم مردادماه جاری تمدید شد.

وی افزود: جشنواره عکس رضوی که چهارمین دوره‌ی آن در تبریز برگزار می‌شود،‌در دوره‌های پیشین نیز پذیرای آثار بسیار ارزشمند عکاسان از سراسر کشور بود.

محرمی گفت: این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد(ص)حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی از عکاسان و علاقمندان به فرهنگ رضوی دعوت کرد تا با حضور و ارائه‌ی ‌آثاری گرانسنگ و در خور در تبیین ابعاد سیره و سنت رضوی اهتمام ورزند و رسالت خود را به انجام رسانند.

بر اساس این گزارش علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پانزده مردادماه 1393 در موضوعات زیارت(آداب و فرهنگ زیارت)، حرم مطهر رضوی و آثار و ابینه ها و امام‌زادگان، وقف ، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه‌های مشهد الرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفایافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولی عصر، مجتمع فرهنگی و سینمایی 22 بهمن تبریز ارسال نمایند.

جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی،‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، دبیرخانه نمایندگی بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در استان آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان،‌انجمن عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.