قدس آنلاین، الف.زمینی؛ ادامه واکنش ها به ادبیات رئیس جمهور، گران شدن محصولات کم چرب و ثبت شدن اولین استیضاح دولت به نام فرجی دانا؛ از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه های کشور می باشند.

از "تیتر یک کیهان از طرف طرفداران روحانی" و "کاهش نرخ سود بانکی" و "گران شدن شیر کم چرب"

گران شدن شیر کم چرب
روزنامه قدس در یکی از تیترهای فرعی خود نوشت: "کارخانه های لبنی محصولات کم چرب را گران کردند"؛ این اتفاق در حالی رخ می دهد که مردم هنوز از ماجرای پالم نگران هستند و این روزها بیشتر اقدام به خرید محصولات کم چرب می کنند.
برخی صنایع لبنی پس از گذشت کمتر از 2 ماه از گران کردن محصولات‌شان باز هم اقدام به افزایش قیمت تولیدات‌شان کردند.
برخی از برندهای پرمصرف صنایع لبنی با کاهش مصرف محصولات پرچرب صنایع لبنی، اقدام به افزایش حداقل 200 تومان قیمت شیر و دیگر محصولات کم چرب خود کرده‌اند.
***
تیتر یک کیهان از طرف طرفداران روحانی!
واکنش ها به "ادبیات" رئیس جمهور همچنان ادامه دارد. به طوریکه روزنامه ابرار در یکی از تیترهای فرعی خود می نویسد: "داستان آفتابه احمدی نژاد و جهنم روحانی!"
200نماینده ملت با امضای نامه ای از هیات رییسه مجلس خواستار شدند که رئیس جمهور درباره اظهارات اخیرش به مجلس توضیح بدهد.
"وطن امروز" در تیتر یک خود می نویسد: "امان از این ادبیات"
روزنامه کیهان در تیتر یک خود این بار از قول طرفداران رئیس جمهور تیتر یک زده است. این روزنامه می نویسد: "طرفداران رئیس جمهور: این روحانی آن روحانی نبود!"
در تیتر دیگری در کیهان می خوانیم: "در پی اظهارات توهین آمیز: رئیس جمهور از سوی 200نماینده به مجلس احضار شد"
البته روزنامه "روزان" که خط مشی اصلاح طلبانه دارد، از احضار رئیس جمهور به مجلس ابراز تعجب می کند و در تیتر یک خود می نویسد: "اضطرار بهارستان بخاطر ادبیات روحانی!"
تیتر یک روزنامه "آفتاب یزد" به این شرح است: "توهین بی سابقه به رئیس جمهور: روحانی با شاه مقایسه شد!"
"سیاست روز" هم در راستای سخنان رئیس جمهور در نقدی که خود آن را "نقدی دلسوزانه و مشفقانه بر سخنان آقای رئیس جمهور" می داند؛ می نویسد: "احیای اخلاق این چنین بود؟"
"هفت صبح" که به عنوان یک روزنامه "فرهنگی، اجتماعی، شهری و اقتصادی" فعالیت می کند و دیروز هیچ تیتری در خصوص ادبیات منحصر به فرد روحانی نداشت. امروز نوشت: "روحانی سه غافلگیری در یک هفته"؛ هفت صبح می نویسد: "رئیس جمهور در سلسه سخنرانی های آتشینش دولت گذشته، منتقدان سیاسی و همین طور بانک ها را مورد انتقاد شدید خود قرار داد"
***
استیضاح فرجی دانا
اولین ثاستیضاح دولت روحانی به نام فرجی دانا ثبت شد. این استیضاح با 51 امضا کلید خورد. روزنامه "ایران" با بیان اینکه "طرح اقلیت مجلس برای استیضاح وزیر علوم اعلام وصول شد" در تیتر یک خود می نویسد: "ناخرسندی دانشگاه از یک استیضاح"
"آفتاب یزد" نیز نوشت: "استیضاح؛ تاوان لغو بورسیه آقازاده ها؟"
"روزان": "وزیر علوم روی لبه تیغ"
"اعتماد" نیز در تیتر یک خود از فرجی دانا به عنوان شاگرد اول کابینه نام می برد: "شاگرد اول کابینه هدف استیضاح" این روزنامه می نویسد: "وزیر علوم با پافشاری منتقدان دولت استیضاح می شود"
***
کاهش نرخ سودهای بانکی
روزنامه "اسرار" در یکی از تیترهای فرعی خود از قول وزیر اقتصاد نوشت: "نرخ سود بانکی کاهش می یابد"
گفتنی است دیروز نیز "عصراقتصاد" در تیتر یک خود نوشته بود: "بازنگری در نرخ سود تسهیلات و سپرده های بانکی"
ولی الله سیف گفته است: "به زودی متناسب با شرایط اقتصادی پیش آمده در کشور گزارشی را تهیه کرده و اصلاحاتی را در زمینه نرخ سود تسهیلات و سپرده بانکی به شورای پول واعتبار اعلام می کنیم."

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوروزي IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    کيهان که قبل از جنايات محکوم مي کند.از همان ابتدا کار دولت شروع نشده بود انتقا اينها شروع شده بود.اينها مصداق متحجراني هستند که در تشخيص دچار خطا هستند و گاهي اعناد نيز دارند.خدا مملکت را از شر اينها نگه دارد.دولت بايد در مقابل اينها بايستد و به مردم نيز آگاهي دهد تا درست بشناسند.شايد اينها خوارج زمان هستند و مي تواند کشور را دچار بحران سازند