قدس آنلاین، الف.زمینی؛ جزئیات مربوط به سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط پدافند سپاه و شایعات فضایی در خصوص مواد غذایی از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها بودند. روزنامه های ورزشی نیز بیشتر به ماندن یا نماندن کیروش و خبرهای مربوط به آن توجه کرده بودند.

از "شکار اهریمن اسرائیلی" و "مذاکرات در بن بست موقت" تا "ماء الشعیرهای کور کننده"

شکار اهریمن اسرائیلی
روزنامه "قدس" در یکی از تیترهای خود نوشت: "جزئیات تازه از پهپاد سرنگون شده صهیونیستی"
جزئیات مربوط به سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط پدافند سپاه امروز تیترهایی از مطبوعات را به خود اختصاص داده بود.
"کیهان" نیز تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داد و با بیان اینکه "بازتاب جهانی شکار پهپاد رژیم صهیونیستی"؛ در تیتر خود آورد: "آسمان ایران برای نفوذ امن نیست"
روزنامه "جمهوری اسلامی" نیز به مانند "کیهان" این موضوع را تیتر یک خود کرد و نوشت: "بازتاب خارجی سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط سپاه پاسداران"
همشهری: "ایران اهریمن اسرائیلی را چگونه شکار کرد؟"
سیاست روز: "شکست پیاپی برای نفوذ به آسمان ایران: ایران رویای اسرائیل را نقش بر آب کرد"
رسالت: "نفوذی اسرائیل در چنگال قدرت دفاعی ایران"
گفتنی است روز شنبه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه ساقط شد.این هواپیمای بدون سرنشین ساخت رژیم صهیونیستی و از نوع "هرمس" بوده که قادر است تا شعاع 800 کیلومتری عملیات انجام دهد .همچنین با یک بار سوخت‌گیری تا 1600 کیلومتر مسافت را طی می‌کند.
***
ماء الشعیرهای کور کننده!
روزنامه "هفت صبح" در تیتر یک خود نوشت: "شایعات فضایی برای محصولات غذایی"؛ این روزنامه در این مطلب به بررسی شایعاتی در خصوص ماء الشعیرهای کور کننده، خرماهای داعشی، کالباس های ویروسی و پپسی های فلج کننده پرداخته است.
بعد از هشدارها در خصوص وجود پالم در شیر، حساسیت رسانه ها و مردم در خصوص مواد غذایی افزایش پیدا کرده است، در ابتدا شاهد شنیدن مشکلاتی در خصوص آبلیموها، چای ها، آب های معدنی و تن های ماهی بودیم، اما به نظر می رسد این روزها بازار شایعات داغ از نظرهای کارشناسی شده است. از جمله مواردی که روزنامه "هفت صبح" بیان داشته است.
***
3روزنامه یک تیتر!
3 روزنامه "اسرار"، "ابرار" و "آفتاب یزد" در تیتر یک خود از قول "رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دولت گذشته" تیتر زدند: "بررسی 700 پرونده تخلف دولت احمدی نژاد"
***
مذاکرات در بن بست موقت!
روزنامه "قدس" در یکی از تیترهای صفحه اول خود نوشت: "احتمال خداحافظی با کی‏روش"
البته جالب است بدانید در 24تیرماه امسال در خبرها و از قول کفاشیان خوانده بودیم: "کی‌روش به پیشنهاد ما پاسخ مثبت داده، بنابراین دیگر مشکلی باقی نمی‌ماند و ما با این مربی در تیم ملی ادامه همکاری خواهیم داد." رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که با این وضعیت کی‌روش در جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی خواهد بود، تصریح کرده بود: "بله؛ کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند"
روزنامه های ورزشی نیز در این مورد تیترهایی داشتند:
گل: "کیروش: آخرین باری بود که مذاکره کردم"
90: "کیروش: امروز یا امضا می کنم یا برای همیشه می روم"/ "کفاشیان: کارلوس دو شرط ما را نپذیرد می رود"/ "گودرزی: کفاشیان اشتباه کند تعویضش می کنیم"
ابرار ورزشی: "جلسه دوم هم بی نتیجه بود!"/ "دور سوم جلسه کفاشیان و کیروش امروز در فدراسیون فوتبال"
خبرورزشی: "مذاکره به راند سوم کشیده شد: بن بست موقت!"
لازم به ذکر است که آخرین خبر در این خصوص به این شرح است: "رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که کارلوس کی‌روش به احتمال 99 درصد، سه‌شنبه قراردادش را امضا می‌کند."
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.