قدس انلاین – سعید کوشافر : امروز نتیجه بررسی هیاتهای اجرایی به کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد و باعث شد تا آن گروه از نامزدها که دارای شرایط لازم برای شرکت درانتخابات نیستند از گردونه رقابت کنار بروند .

عکس و اسامی  نمایندگان  رد صلاحیت شده مجلس+عکس

.اما در این میان نتیجه تایید صلاحیت تعدادی از نامزدهایی که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی حضور دارند و اتفاقا جزو نمایندگان شاخص مجلس هستند , حرف وحدیثهای زیادی را پیرامون شیوه بررسی صلاحیتها بوجود اورد , این در حالی است که طبق اعلام ستاد انتخابات تمام کسانی که به روند بررسی صلاحیت خود یا دلایل رد صلاحیت اعتراض دارند طی 4 روز میتوانند اعتراض خود را به ستادهای انتخابات اعلام نمایند.
***رد صلاحیت شده ها
اما درمیان شنیده های امروز اسامی تعدادی از نمایندگان و چهره های شاخص مجلس به چشم میخورد که رد صلاحیت شده اند , این اسامی بدون ذکر نام شهر محل نمایندگیشان , با توجه به اینکه ممکن است در حوزه دیگری نامزد شده باشند , به شرح زیر است :
علی مطهری نماینده تهران- حمید رضا کاتوزیان نماینده تهران- علی عباسپور نماینده تهران- علیرضا محجوب نماینده تهران- مجید نصیرپور نماینده سراب- غلامحسین اهری نماینده اهر و هریس-سلمان خدادادی نماینده ملکان- رضا علیزاده نماینده ورزقان- جلال محمود زاده نماینده مهاباد- نادر قاضی پور نماینده ارومیه- سلیمان جعفرزاده نماینده ماکو- علی زنجانی نماینده نقده- وکیل سپه نماینده پارس آباد- یونس اسدی نماینده مشکین شهر- محمد ضابطی نماینده نطنز- فاطمه آجرلو نماینده کرج-داریوش قنبری نماینده ایلام- موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد- محمدمهدی شهریاری نماینده بجنورد- مصطفی مطور زاده نماینده خرمشهر- خلیل حیات مقدم نماینده ماهشهر- سید فاضل موسوی نماینده خدابنده- پیمان فروزش نماینده زاهدان -یعقوب جدگدل نماینده چابهار و نیک شهر- داوود محمدجانی نماینده آباده-محمد حسن دوگانی نماینده فسا- سید احمدرضا دستغیب نماینده شیراز(فرزند فخرالدین)- علی اصغر حسنی نماینده لارستان-قدرت الله علیخانی نماینده قزوین-عبدالجبار کرمی نماینده سنندج- سید عماد حسینی نماینده قروه -اقبال محمدی نماینده سنندج-سید مهدی صادق نماینده آستانه- فرهاد دلق پوش نماینده آستارا- بهمن محمدیاری نماینده طوالش- هادی مقدسی نماینده بروجرد- محمد محمدی سلسه و دلفان-انوشیروان محسنی بند پی نماینده نوشهر و چالوس.
همچنین این گزارش حاکی است خانم ها سهیلا جلودارزاده نماینده سابق تهران، مریم بهروزی و آقای اکبر اعلمی، نماینده سابق تبریز هم رد صلاحیت شده‌اند.

همچین اسامی یوسف نژاد – بهمن شریف زاده – مهدی عیسی زاده – حمید خسته بند- کاظم دلخوش – اقبال محمدی – غلامحسین مسعودی ریحان - عبد الجبار کرمی - سیدناصر موسوی محمد محمدی هم درمیان رد صلاحیت شده ها شنیده میشود.

این افراد شامل نامزدهایی از هر دو گروه اصولگرایان واصلاح طلبان میباشد .

البته بر اساس گزارش های رسیده صلاحیت آقای محمد حسن دوگانی نماینده فسا توسط وزارت کشور مورد تایید قرار گرفته است
***تایید صلاحیت شده ها
اما درمیان تایید صلاحیت شده ها نیز اسامی افرادی از هر دو گروه به چشم میخورد ضمن اینکه تمام کسانی که نامشان در میان رد صلاحیت شده ها نیست , تایید صلاحیت شده اند.
الهه راستگو – عباس امیری فر – عباسعلی نورا – سید حسین هاشمی – محمد رضا خباز – محمد رضا تابش – محمد رضا سجادیان – محمد حسن مقیمی و مصطفی ذوالقدر از جمله کاندیداهای پر حرف و حدیثی هستند که صلاحیت انها تایید شده است .
***صلاحیت نامعلوم
 دراین میان گروهی هم هستند که هنوز نتایج صلاحیت انها رسما اعلام نشده و خودشان هم در این خصوص به نتیجه ای رسمی یا غیر رسمی نرسیده اند , که در این میان اسامی افرادی چون مسعود پزشکیان و فاضل موسوی به چشم میخورد ,کسانی هم هستندکه نامشان را هم درمیان رد صلاحیت شده ها و هم در میان تایید صلاحیت شده ها میتوان یافت که افرادی چون مصطفی کواکبیان و علیرضا محجوب از این دسته هستند.

***شهرستانها 
اخبار رسیده از شهرستانها نیز حاکیست که در استان اصفهان از 431 کاندیدا , 300 نفر تایید صلاحیت شده اند , در بوشهر از میان 47نامزد , 36 نفر , استان تهران از 1066 کاندیدا , 747 نفرو همه نمایندگان اقلیتهای مذهبی تایید صلاحیت شده اند.
*** مشهد
شنیده‌ها از منابع موثق در فرمانداری مشهد و استانداری خراسان رضوی حاکی از رد صلاحیت 30 نفر از 167 کاندیدای نام نویسی شده است. همچنین 17 کاندیدا به دلیل عدم احراز شرایط لازم از شرکت در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد محروم شدند. به این ترتیب در مجموع 47 نفر از 167 نفری که برای شرکت در این انتخابات از حوزه انتخابیه مشهد ثبت نام کرده‌بودند، در این مرحله حذف شدند.

البته ناگفته نماند که حجت الاسلام نظافت بنا به دلایل نامشخص یک روز قبل از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها از نامزد شدن برای انتخابان مجلس از حوزه انتخابیه مشهد انصراف داده بود.

***ایلام

هفده نفر از 58 نامزده شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام رد صلاحیت شدند.
به گزارش خبر آنلاین، در میان 17 نامزد رد صلاحیت شده استان ایلام چهره های شاخص محلی از جریان های مختلف سیاسی دیده می شود.
در این بین داریوش قنبری نماینده اصلاح طلب مجلس هفتم و هشتم شاخص ترین چهره است که بعد از اعلام نتایج اولیه اعلام کرده که نسبت به رای صادر اعتراض خواهد کرد.
علی اکبر متین دیگر نامزد رد صلاحیت شده است. محمدباقر محمدی مدیر کل سابق هلال احمر استان و نامزد حامی دولت، رضا افسرده و محمد رضا جاور نامزدهای اصلاح طلب دیگر رد صلاحیت شدگان مطرح از استان ایلام هستند.
عبدالحسن نوریان دیگر رد صلاحیت شده است.
با این حساب تا اینجا و بر اساس نظر هیات اجرایی در استان ایلام 41 نامزد تایید صلاحیت شده برای 3 کرسی این استان در مجلس نهم به رقابت خواهند پرداخت.

***گیلان

از مجموع 200 نامزد استان گیلان 130 نفر تایید صلاحیت شدند و 70 نفر صلاحیتشان مورد تایید هیات اجرایی قرار نگرفته است.
از حوزه انتخابیه رشت، روح الله قهرمانی چابک، استاندار سابق گیلان و سفیر کنونی ایران در کویت و ناصر امینی مدیر عامل شرکت و آب و فاضلاب این شهر رد صلاحیت شده اند. در میان رد صلاحیت شدگان دیگر این شهر چهره شاخصی دیده نمی شود.
در این حوزه مجموعا 6 نفر رد صلاحیت شده اند.
در حوزه انتخابیه لاهیجان ایرج ندیمی نماینده دوره های ششم و مشاور معاون پارلمانی دولت و هادی صدیق معاون پارلمانی سابق سازمان تربیت بدنی رد صلاحیت شده اند. از این حوزه مجموعا 7 نفر رد صلاحیت شده اند.
در حوزه انتخابیه انزلی که در مجموع 2 نفر رد صلاحیت شده اند، نام هادی حق شناس نماینده دوره هفتم مجلس به چشم می خورد.
در حوزه انتخابیه لنگرود نیز در 6 نفر رد صلاحیت شده اند که شاخص ترین چهره‌های آنها علی عباسپور و احسان مهرزاد از شخصیت های سیاسی این شهر هستند.
از رودسر و املش 2 نفر رد صلاحیت شده اند که آنها نیز تا کنون مسئولیت اجرایی قابل توجهی نداشته اند.
از آستار فرهاد دلق پوش نماینده دوره هشتم و شاپور مرحبا نماینده ادوار گذشته مجلس رد صلاحیت شده اند.
از حوزه انتخابیه رودبار آقایان حکیمی و گلشنی از نمایندگان ادوار گذشته مجلس رد صلاحیت شده اند.
از این حوزه انتخابیه در مجموع صلاحیت 7 نفر مورد تایید قرار نگرفته است.
از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه در مجموع 5 نفر رد صلاحیت شده اند که مهدی صادق، نماینده کنونی مجلس، کیانونش دقیقی نماینده دور هفتم و حسن شاخصی نماینده ادوار مجلس شناخته تر از دیگران هستند.
در میان 9 رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه تالش، نام عسگر اسلام دوست نماینده دور هفتم مجلس دیده می شود.
در حوزه انتخابیه فومن و شفت 4 نفر رد صلاحیت شده اند که در این میان رسول جماعتی نماینده دوره ششم مجلس و محمد رضا خاکسار شهردار پیشین رشت و غلامرضا خاکسار عضو کنونی شورای شهر رشت از دیگر عضو رد صلاحیت شده شناخته شده تر هستند

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 71
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • از فسا IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    15 7
    دکتر محمد حسن دوگاني نماينده مردم فسا تاييد صلاحيت شده است و خبر فوق کذب محض است
  • محمد از ورزقان IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    10 10
    جوجه را آخر پاييز مي شمارن آقا ...................
  • م.ر IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    2 1
    حق صادق بود حذف بشه
  • شيروان IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    4 2
    خوب کاري کردن قنبري لايق مردم ايلام نبود
  • رسا IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 5
    بترسيد از آن روز كه مهندس عليزاده تاييد صلاحيت شود ديگر رقيبي براي آن نيست در اين ميان ورزقان
  • فرخنده IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    2 2
    اگه حکيمي از رودبار تاييد صلاحيت نشه نصف رودبار راي نميدن
  • کارگرزاده IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    3 4
    بسيار تشکر از اينکه اين محجوب...رد شد که ذيگه از اموال کارگران زحمتکش خرح نکنه تشکررررررررررررررررررررررررر
  • hhrr IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    4 2
    نماينده فسا (دکتر دوگاني) صلاحيتش تاييد شده است.
  • عيسي IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    1 3
    آنان كه عزت را وآبرو را با ورود آمريكا و انگليس به ايران مي دانندو ودست دوستي با اسرائيل دراز ميكنند اتحاد مسلمين و ملت ايران را مي خواهند بر هم بزنند ومومنان را تنها بگذارند سخت در اشتباه هستند اينها بت هايي هستند در وقت احاد ما قادر نيستند آبروي ريخته ي خود را جمع كنند .
  • حميد IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    2 1
    نام سيد احمد آوايي توشون نيست اي كاش اون هم رد صلاحيت ميشد.اين بي عدالتيه كه اين ادم ...... رد صلاحيت بشه
  • بجنورد IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    1 0
    اگه ثروتي رد صلاحيات نشه مردم پاي صندوق راي نميرن ثروتي بايد رد بشه
  • ئ IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    5 3
    آيا آقاي بهمن محمد ياري رد صلاحيت شده است
  • صديق IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 4
    من خودم اهل رشتم .و چون خاکسار را ميشناسم موافق رد صلاحيت اون هستم . اما بقيه رو نميدونم.
  • سحر IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    آيا امکان داره کسي که از نظر هيات اجرايي رد صلاحيت شده بعد اعتراض صلاحيتش تاييد بشه؟با اينهمه فساد اخلاقي و زمين خواري طرف؟
  • هيوا از مريوان IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    3 1
    اگه اقبال محمدي رو تاييد نکنن مثل دوره ي هفتم 20 درصد مردم هم راي نمي دن ، نمي دونم چرا دولت فکر اينجاش رو نمي کنه ؟
  • ناشناس IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    4 1
    متاسفم براي شما که آقاي قهرماني چابک را رد صلاحيت کرديد ميترسيديد با اکثريت آرا در رشت پيروز شود جاي تاسف دارد ايشان واقعا مرد بسيار خوبي است و من به جرات ميگويم بيشتر مردم گيلان اورا دوست دارند
  • نجيب از لارستان IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    8 0
    با سلام و احترام از اينكه نماينده لارستان رد صلاحيت شده خوشحاليم چون وي طي اين 4 سال نشان داد ...و لارستان بزرگ را تيكه تيكه كرد و آن را از هم پاشاند خدا كنه نماينده بعدي آن را اصلاح كند
  • اهالي منجيل IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
    2 1
    مهندس نقي بيگي تو رودبار واقعا افکار جالب و اجرايي داره ، ما جوانها مخلصانه و صادقانه به اون راي مي ديم .
  • عزيز IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
    1 0
    حالا خيلي زوده خودتونوخسته نكنيد
  • پژمان IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    2 2
    حيف شد آقاي م مي خواست نمايندگي رو مورثي کنه و شاه تالش بشه اگه نظرها عوض نشه وضع مملکت بهتر ميشه
  • حسن نادري از مريوان IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    2 1
    به نظر من اقبال محمدي نماينده مريوان فردي مومن، جهادي ،انقللابي و دلسوز نظام و مردم است رد صلاحيت ايشان به نفع مردم و نظام نيست
  • مولود از مهاباد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    5 2
    به گفته مردم مهاباد اگه مهندس محمودزاده رد صلاحيت بشه هيچ کس پاي صندوق هاي راي نميرود به غير از اون به هيچ نماينده ديگري راي نميدن
  • نوري IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    2 2
    راي ما مهندس عليزاده
  • حضرتيان IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    2 3
    الياسي در جلسه محرمانه خودشان گفته وضعيت در منطقه خوب نباشه ميرم همان شهريار هزار مرتبه از ورزقان بهتر است من ورزقان نيامده هزار تا شايعه در ميارن
  • سرباز IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 2
    به نظر من اقاي دکتر دوگاني فردي دلسوز.متدين و انقلابي مي باشد و نماينده لايق و زحمتکشي در تمامي امور بوده و هست و رد صلاحيت ايشان مورد تعجب همه مردم فسا قرار گرفته.
  • اصغر IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    1 0
    اقاي ر از تبريز ميليارها خرج ميكنه و باز هم راي مياره!!!!!
  • مجيد IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    1 0
    همه اونايي كه ثروت فراواني جمع كردن مثل ف و ر از تبريز؛صلاحيت ميكيرن.با همين ثروت راي هم ميخرن،ميبنين.
  • غلامحسين حياتي IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
    0 1
    خليل حبات مقدم نماينده ماهشهر تائيد شد (چشم دشمنان کور)
  • مولود از مهاباد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
    6 3
    خداوکيلي حق نيست که محمودزاده رد صلاحيت بشه
  • زهرا IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
    2 3
    در عجبم چگونه صلاحيت سفير ايران در كشور كويت كه به لحاظ استراتژيك در حساس ترين نقطه خاورميانه قرار دارد و نماينده ملت بزرگ ايران در اين كشور مسلمان توسط هيات اجرايي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي احراز نشده است هيات اجراي چگونه مي تواند اين پارادوكس را حل كند .
  • رضا IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    2 0
    برخي نمايندگان با تلاش شبانه روزي ومخلصانه طرفداران به مجلس راه يافتند حال امروز که طرفداران ديگر اورا نمي خواهند برايشان پيامک فرستاده وبا عنوان دوستان ديروز ودشمنان امروز تهديد نموده شکايت به دادگاه ويژه ي انتخابات مي برد .
  • . IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    5 4
    چه كسي بيشتر از مهندس قهرماني شايستگي نمايندگي را دارد؟!
  • محمد ابراهيم زاده IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    9 1
    راي ما در شهرستان مهاباد فقط محمودزاده
  • kaka IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
    3 2
    من بي طرفم نه چپي هستم نه راستي !
  • کريم IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    7 0
    انتخابات بي رونق چه فايده اي دارد؟
  • داريوش از ماکو IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    2 4
    نماينده اي که رد صلاحيت شده حالا حالا رئيس کميسيون مجلسه ها و قانون تصويب مي کنه هاو بانک داره ها و ...
  • احمد لاويي ازمهاباد IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
    5 2
    آقاي مهندس محمودزاده تابحال ازبهترين نماينده هاي مهاباد بوده است وواقعا يكي ازدلسوزترين نماينده هاي كل ايران است به اميدخدا درتهران تاييد شوند وبعضي حسرت به دل بمانند
  • سيد سروش IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    2 0
    ايا اقاي موحد نماينده فعلي بهبهان و کانديد اي حوزه کهگيلويه در مرحله استاني رد صلاحيت شد ؟اگر شده چرا اسم ان در سايت شما درج نشده است ؟
  • سيف IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    2 1
    با عرض سلام خدمت شما عرض کنم که اقاي محمدباقر محمدي نامزحوزه دره شهر ودهلران حامي دولت نيستند بلکه فرد مستقلي مي باشند.
  • دوستدار وطن IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    4 4
    با عرض سلام اميدوارم که هم وطن هاي عزيزم اين انتخابات رو حق خودشان بدانند و در انتخابات پر شور شرکت کنند.
  • اکبر IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    9 0
    خيلي زحمت کشيدي خسته نباشي
  • سليماني IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
    5 2
    مردم اروميه اين را بفهميد که شهرستان اروميه نماينده داشته باشدو نداشته باشد فرقي ندارد نماينده گان اين شهرستان هنوز به فکر خود بوده اندو خواهند بود .
  • م ن IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
    11 0
    به نظر من هر نماينده كه انتخاب شود فقط به فكر پست و مقام خودش خواهد بود نه مردم
  • م ر.ایلام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    2 0
    واقعا ممنونم از تیز بینی بچه های اطلاعات حق متین حذف شدن بود چون...
  • ب IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    مگه اصلاح طلبا آدم نیستن؟
  • م IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    2 0
    ایناییکه میگن داریوش قنبری رد بشه ازوقتی علی محمدی و شوهانی رفتن مجلس چه گلی به سرمون گرفتن کساییکه حتی نمیتونن سرکلاس درسشون صحبت کنن ن آقا بهارستان جای قنبریه مصدق امروزه که دودوره اسم ایلامو سرزبونا انداخت فکر کنید پس هییییس
  • حرف مردم IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    1 0
    آقای رضاحسینی نماینده مردم شهربابک که دلسوزوبه فکرمردم هست عریادرس بیچاره هاهست ردصلاحیت زدن...
  • بی خود IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    1 2
    عجبا وقتی آقای علی مطهری رد صلاحیت میشه واقعا دلم برای نظام سوخت بنظر بنده تنها نماینده واقعی ایشان بودن به جای خود از ولایت و نظام دفاع میکرد و به جای خود هم از حقوق مردم دفاع میکرد امیدوارم شورای محترم نگهبان در این خصوص تجدید نظر بفرمایند
  • ازاده باش IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    هرکه درد داد مردم بزند حذف میشودوای بر ما که به چه روزی افتادهایم
  • هموطن IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 1
    رهبری نهاینده رودسر تایید صلاحیت شده یکی بگه چی کرده/
  • رضا IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    2 0
    واقعاّجای تعجب است فردی مانند آقای رضا حسینی ،دلسوز ،کاری برای شهرو کشورش چراباید رد صلاحیت بشوند
  • مهرداد IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 1
    سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیزوحاج رسول جماعتی عزیزبرادرچرامردم دلخوش میگنی که میای صلاحیت میگیری ولی ردمیشی
  • فرهاد IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    در حوزه انتخابیه شهرکرد در ناباوری اصلحترین کاندید خانم فرحناز قائد امینی رد صلاحیت شد بدون هیچ مدرکی .........
  • روح اله IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    جامعه ایران اسلامی در حال گذران بلوغ سیاسی خود میباشد. انتظار می رود ظرفیت های بالاتری در مباحثه و انتقادات مسایل اجتماعی و سیاسی اختیار کنیم. با مهربانی و قبول یه مبنای درست که همه اجزای یک خانواده ایم با هم برخورد کنیم. بسیار دوست دارم که نتیجه این کنش ها و بگو مگوهای درون خانواده بزرگ ایران اسلامی به سر انجام خوبی برسد و 7 اسفند لبخند را بر لب 70 ملیون ایرانی ببینیم.
  • داودسیف پناهی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    سلام خدایی بدور از هرگونه اغراق وتعصب کورکورانه ،جناب مهندس سید عماد حسینی شخصی برجسته وصالح هستند .امیدواریم که ایشان تایید صلاحیت بشن.همواره منطقه چشم امیدبه حضورشان دارند.باسپاس
  • امید IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    0 0
    دوست داشتم آنچه لیاقت مجلس دارد برود اما
  • امیر IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    1 1
    ای کاش که آقای محمود زاده تائید صلاحیت می شد چون خدا خودش شاهد در دل گرسنگان .بی کسان.یتیمان.صغیره بود.اما اگر رد صلاحیت هم شده .بازم هم افتخار بزرگی یست که باشرافتمندانه وظایفی که مردم مهاباد به ایشان داده بودند .به اندازه توان خود انجام داد.....
  • علیرضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 1
    صحبت های صمیمی روح اله عزیز نشانگر روح بزرگ و معنوی اوست.و جا دارد عشق بی حد و حساب تو رو به ملت بزرگ ایران تبریگ بگم ولی دوست دارم یه درد دل هم با این برادر دلسوخته خود داشته باشم . روح اله عزیز از سال 1357 تا کنون توپ اتیش شده ای بودم که همیشه دغدغه هایی شبیه تو داشتم و همواره در هر کجا که بودم سعی کردم خدمتگزار مردم خوب کشورم باشم. گر چه خود کاندید مجلس نیستم ولی به لحاظ ارتباطی که در موضوع انتخابات در محیط دانشگاه داشتم با مشکلات زیادی در نحوه تایید صلاحیت ها و سیاست بازیهای مکارانه بعد ان قرار گرفتم . سوختم و ساختم ولی به شدت ناراحتم . کافیست تاریخ انتخابات شهرستان رودسر رو در مجلس دهم بررسی کنی ... مطمین هستم که درد مرا احساس خواهی کرد.. خدا عنایت خودشو از مردم ما و کشور عزیزمان بر نداره..
  • الهه IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    واقعا جای بانوی متعهد و دانشگاهی متفکر خانم مهندس سیگارودی در مجلس دهم..رودسر خالیست.
  • ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    چرابه نماینده بروجرداقای دکترمقدسی کدندادن