قدس آنلاین- سرورهادیان- الهام پاوه نژاد متولد 1350 در تهران دیپلم تجربی و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده وزارت ارشاد است. گفتگوی قدس آنلاین با او پیش روی شماست.

در بزرگترین انیمیشن ایران سه نقش دارم

* خانم پاوه نژاد کار بازیگری را چگونه آغاز کردید؟
** با بازی در تئاتر، کار بازیگری را شروع کردم و سپس با بازی در همسران کار بیژن بیرنگ و مسعود رسام در سال 74 کمی شناخته شدم پس از آن در سال 77 در مدرسه مادربزرگها کار غلامرضا رمضانی و تصویر یک رؤیا کار احمد امینی در 78 و روز اپیریت در سال 79 و فرزند باز هم در سال 79 حضور داشتم که البته بعد مدتی در کارم وقفه افتاد.
* در حال حاضر چه کارهایی آماده پخش دارید؟
** منتظر اکران فیلم سینمایی «زندگی با چشمان بسته» کار رسول صدر عاملی هستم که بعد از 2 سال قرار است اکران شود و طبق آخرین اطلاعی که دارم زمان اکران آن بعد از عید فطر است.
کار دیگری بنام «بچه تهرون» کار کامبوزیا پرتویی را انجام داده ام که قرار است بحث تبدیل آن انجام شود در غیر این صورت کار از یکی از شبکه ها پخش خواهد شد.
* شنیدیم کار انیمیشن هم جدیداً انجام می دهید از این تجربه جدید کمی برایمان بگویید.
** «قلب سیمرغ» کار وحید نصیریان است که برای اولین می توان گفت بزرگترین انیمیشن ایران است که در آن برای اولین بار در نقش 3 شخصیت در واقع صداپیشگی داشته ام. این انیمیشن درباره شاهنامه و افسانه های کهن آن است که بزودی در سینماها اکران خواهد شد.
* درخصوص حضورتان در این کار و آنکه بجای چه شخصیت هایی صحبت می کنید بگویید. آیا هنرمندان دیگری هم در این انیمیشن حضور دارند؟
** من در نقش سه تا زن صحبت می کنم. این کار دارای جذابیت های زیادی است و هنرمندانی چون آقای رضا کیانیان، پرویز پورحسینی و حمید فرخ نژاد نیز همکاری و حضور دارند.
* مدتهاست شاهد حضور جدی تان در تئاتر هستیم کمی از تئاترهی جدیدتان برایمان توضیح دهید.
** امسال در تئاتر «شن» به کارگردانی کفاشیان و حسین زاده در تیرماه حضور داشتم و پس از آن نیز در تئاتر «می خواهم میوسوو را ملاقات کنم، به کارگردانی: دکتر محمود عزیزی در کنار مهوش افشار نژاد، بهاره رهنما و... بازی داشتم.
* خانم پاوه نژاد، اوقات بیکاری را چگونه می گذراند؟
** با دخترم «کردیا» این اوقات را می گذرانم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.