۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۷
کد خبر: 70493

در میانه خشم مسلمانان علیه فیلم موهن آمریکایی که در آن به ساحت پیامبر اعظم(ص) جسارت و اهانت شده، یک پایگاه خبری وهابی به فیلم ایرانی «محمد(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی حمله کرد.<BR> <BR>

حمله وهابی‌ها به فیلم«محمد(ص)» مجیدی

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، در حالی که این روزها و با انتشار فیلمی موهن علیه پیامبر اعظم(ص) جهان اسلام در خشم علیه جریان‌های صهیونیستی ـ آمریکایی قرار دارد، یک پایگاه خبری سلفی وابسته به شیخ نشین‌های منطقه برای تحریف افکار عمومی در مقاله‌ای به فیلم «محمد(ص)» مجید مجیدی حمله کرد.

بنابر این گزارش پایگاه خبری وطن در گزارشی مفصل که آن را در راس اخبار خود منعکس کرده است با تجمیع همه اخبار درباره ساخت فیلم مجید مجیدی آن را فیلمی تحریف شده قلمداد کرده است.

* تهیه‌کننده «الحسن و الحسین»: فیلم مجیدی تحریف تاریخ است!

نویسنده این گزارش در این باره به سراغ یک مفتی در آمریکا و همچنین محمد العنزی تهیه‌کننده فیلم و به‌ویژه سریال «الحسن و الحسین» در کویت رفته است و از آنها درباره تولید این فیلم پرسیده است.

العنزی که خود در سریال «الحسن و الحسین» از سوی الازهر و شیعیان به تحریف متهم شد گفته است: فیلم‌های ایرانی که در آن پیامبران به تصویر کشیده می‌شوند مورد حمایت دولت ایران است و بر اساس داستان‌های نادرستی شکل می‌گیرد که خود ایرانی‌ها آنها را توجیه می‌کنند.

العنزی که خود در هالیوود به دنبال ساخت فیلمی درباره حضرت محمد(ص) است!، افزوده است: من در اخبار کمیته‌ای شرعی درباره تولید فیلم مجیدی ندیدم و همه علما بر تحریم به تصویر کشیدن حضرت محمد(ص) تاکید دارند.

گزارشگر پایگاه خبری وطن با اشاره به مخالفت اخیر شیخ الازهر با ساخت فیلم محمد(ص) مجید مجیدی از تلاش‌ها برای تحریم فیلم کامل نشده مجید مجیدی در پایگاه‌های اجتماعی و ... خبر داد.

* مصری‌ها: الازهر در بیان عظمت حضرت رسول اکرم(ص) فیلم تولید کند

بنابر این گزارش اقدام این پایگاه خبری در میانه خشم مسلمانان علیه فیلم مستهجن موهن به پیامبر اعظم(ص) در حالی است که مصری‌ها خواستار تولید فیلمی در بیان عظمت حضرت رسول اکرم(ص) در پاسخ به این فیلم شدند.

از جمله این افراد «عفت السادات» رئیس حزب ملی مصر است که روز گذشته در سخنانی خواستار تولید فیلمی در بیان عظمت حضرت رسول اکرم(ص) شد.

وی خواستار مشارکت همه مصری‌ها در این عرصه(فیلم) شده و از الازهر خواسته است تا بر ساخت چنین فیلم‌هایی نظارت کرده و آنها را به ده‌ها زبان ترجمه و در سراسر جهان منتشر کند.

* فیلم مجیدی پاسخی محکم به فیلم موهن مستهجن آمریکایی

گزارش پایگاه خبری وطن در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از کارشناسان معتقدند فیلم «محمد(ص)» مجیدی می‌تواند پاسخی جدی به توهین شنیع اخیر به ساحت پیامبر اسلام(ص) باشد.

بر پایه این گزارش جمال شورجه یکی از این افراد است که گفته است: فیلمی که آقای مجیدی می‌سازند جواب دندان‌شکنی خواهد بود به القائات و فضای مسمومی که توسط آمریکا و صهیونیزم ایجاد شده است.

خود مجیدی هم پیش از این جرقه تولید این فیلم را کاریکاتورهای موهن دانمارکی علیه پیامبر اعظم(ص) دانسته است و امروز در بیانیه‌ای در پاسخ به فیلم موهن مستهجن آمریکایی گفت: چشم به راه باشید به‌زودی از پس همه این لجن‌ پراکنی‌ها، چهره زیبای خورشیدی او رخ خواهد نمود و روسیاهی به شما سیاه‌دلان خواهد ماند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.