برف زمستانی مناطق زلزله زده آذربایجان را سفید پوش کرد و عدم تحقق وعده مسئولان مبنی بر تامین مسکن برای زلزله زدگان آذربایجان، مردم این مناطق با سرمای زیر صفر درجه این مناطق دست و پنجه نرم می کنند.

(تصاویر) برف بر سر زلزله‌‎زدگان بی‌پناه آذربایجان

فرارو:گفتنی است دولت چندی پس از زلزله مردادماه در آذربایجان شرقی وعده داد، بازسازی مناطق زلزله زده و اسکان زلزله زدگان را تا پیش از شروع سرما به پایان رساند.


پس از آن و در هفته گذشته رئیس جمهور در سفر به استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در بازدید قبلی از مناطق زلزله‌زده تصمیماتی برای بازسازی فوق سریع این مناطق اتخاذ شد که امروز به فضل الهی، این تصمیمات به خوبی در حال اجرا هستند.


احمدی نژاد در ادامه اظهارداشت: در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی رکوردی در جهان ثبت شد که به راحتی قابل شکستن نیست و اگر هم روزی شکسته شود، در ایران اتفاق خواهد افتاد.


وی خاطرنشان کرد: در جریان این سفر از برخی مناطق زلزله‌زده بازدید کردیم که البته قرار بود که از چند روستای دیگر نیز بازدید انجام شود که متاسفانه فرصت نشد.


با این حال خبرگزاریها تصاویری از مناطق زلزله زده در روزهای اخیر منتشر کردند که همچنان برخی زلزله زدگان را در چادر و یا کانکس و در شرایط نا مساعد نشان می دهد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.