جالب آن است که بدانید مه‌آفرید امیر خسروی همان خریدار گمنام پژو 504 احمدی‌نژاد است که از او به‌عنوان یک ایرانی مقیم آلمان نام برده می‌شد و هرگز اسم کامل او به‌دلایل انساندوستانه‌! علنی نشد!<BR>

خریدار پژو احمدی نژاد یکی از عوامل اختلاس است

به گزارش قدس انلاین ,  سایت عماریون نوشت: اینکه اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی از شبکه بانکی کشور یا همان بزرگترین اختلاس در طول تاریخ اقتصادی ایران چگونه انجام شده است و چه کسانی بصورت مستقیم و غیرمستقیم در این فاجعه شوم نقش داشته‌اند، وظیفه مراجع قضائی و امنیتی کشور می‌باشد که امیدواریم همچون گذشته این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهند امّا بی‌شک در پی این‌گونه اتفاقات نباید از نقش دشمنان نظام و انقلاب و آنهایی که درصدد ضربه زدن به سیستم اقتصادی کشور هستند، غفلت نمود.

به گزارش سرویس اقتصادی بی‌باک، اگر شما یکی از اعضای اتاق فکر کابینه اسرائیل بودید که می‌خواستید از گزینه‌های غیرنظامی به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنید آیا اخلال در نظام پولی را به‌عنوان یک گزینه مهم و اصلی در نظر نمی‌گرفتید؟!

بارها و بارها از زبان منافقان و رسانه‌های وابسته به لابی صهیونیست شنیده‌ایم که ضد‌انقلاب در پی ضربه زدن به نظام پولی و بانکی ایران در راستای به زانو درآوردن کشور می‌باشند.

اما اهداف آنان از اخلال در نظام بانکی ایران چیست؟ و یا به‌عبارتی آنان چرا می‌خواهند بانک‌های ایران را از کار بیندازند؟!

این سایت در ادامه می‌نویسد: ده‌ها عوامل سبب می‌شود که دست‌های ناپاک عزم جدی برای اخلال در نظام پولی و بانکی کشور داشته باشند و با علم نمودن یک ایرانی تبعه آلمان به‌نام مه‌آفرید امیر خسروی و نزدیک نمودن نامبرده با برخی اطرافیان رییس‌جمهور و جریان انحرافی، وی را از رانت‌های بزرگ بهره‌مند سازند.

اما جالب آن است که بدانید مه‌آفرید امیر خسروی همان خریدار گمنام پژو 504 رییس‌جمهوری است که از او به‌عنوان یک ایرانی مقیم آلمان نام برده می‌شد و هرگز اسم کامل او به‌دلایل انسان دوستانه‌‌(!) علنی نشد!

و با این حساب باید پرسید که چرا امیر خسروی طی یک سناریوی تبلیغاتی، ماشین قدیمی رییس‌جمهور را به قیمت گزاف خریده و در قبال این کار بزرگ که نخواسته نامش فاش شود چه هدیه و رانتی را از حلقه نزدیک به رییس‌جمهوری دریافت نموده است؟!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.