۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر: 16082

فیلمنامه «پایتخت2 » توسط محسن تنابنده در حال نگارش است و این سریال به کارگردانی سیروس مقدم قطعا نوروز سال آینده از شبکه یک پخش خواهد شد.<BR> <BR>

«پایتخت2» را در نوروز 91 ببینید

 در شرایطی که زمزمه‌هایی قطعی از کارگردانی سریال مناسبتی شبکه یک سیما توسط مسعود ده‌نمکی در نوروز 91 شنیده می شود و خبرهایی نیز در این ارتباط به چاپ رسید، مدیر شبکه یک سیما از «پایتخت 2» به عنوان سریال قطعی نوروزی این شبکه خبر داده است.

مهدی فرجی در گفت‌وگو با بانی فیلم ضمن اعلام این خبر افزوده است: فیلمنامه «پایتخت »2 توسط محسن تنابنده در حال نگارش است و با توجه به استقبالی که از سری نخست این مجموعه در نوروز امسال از سوی مخاطبان به عمل آمد، تصمیم داریم بزودی روند تولید این سریال را آغاز کنیم تا برای پخش در عید 91 آماده شود.

وی در ادامه گفته است: با توجه به اینکه آقای مقدم در تولید و کارگردانی آثار مناسبتی، هنرمندی حرفه‌ای و امتحان پس داده نشان داده، به توفیق سری جدید پایتخت نیز اطمینان داریم و امیدواریم در موعد مقرر آماده پخش شود. به ویژه اینکه در سری جدید سریال نکات بیشتری مطرح می‌شود و جذاب‌تر خواهد شد.

به گفته فرجی، پیش از این در رسانه‌ها عنوان شده بود که سریال نوروز 91 شبکه یک را آقای مسعود ده‌نمکی خواهد ساخت، اما او در تدارک ساخت فیلم سینمایی جدید خود است، ولی قطعاً سریالی با مضمون طنز را برای شبکه یک می‌سازد تا طبق برنامه‌ریزی‌ها، سال آینده در زمانی غیر از نوروز به پخش برسد.

به گزارش شبکه ایران،گفتنی است سیروس مقدم چندی پیش در گفت‌وگویی با اشاره به خاطره خوش تولید قسمت اول این سریال گفته بود: پایتخت تنها سریالی است که همیشه آرزو می‌کنم قسمت دومش را هم بسازم... چون هنوز از آن سیراب نشده‌ام... هنوز دلتنگ نقی، ارسطو، باباپنجعلی، هما، دوقلوها، هستم... هنوز یاد کامیون نارنجی نمره شیراز هستم.. و هنوز خواب پایتخت را می‌بینم...


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ر IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    2 0
    ما هم همينطور ،سير نشديم از اين سريال گويي به قول نقي ناهار نخردمه