قدس آنلاین – رها واعظی: تصاویر و عکس ها برای افراد جایگاه ویژه ای دارند، به طوری که با گذشت زمان برای انسان خاطرات و احساسات مختلفی ایجاد می کنند.

چطور در عکس هایی که می گیریم، زیباتر دیده شویم؟

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همه افراد دوست دارند که وقتی تصویرشان را در سال های بعد می بینند، زیبا به نظر برسند. این راهنمایی های مفید به شما کمک می کند تا در عکس هایی که می گیرید، بهتر و زیباتر بیافتید.
1- احساس اعتماد به نفس داشته باشید
برای گرفتن عکس، اعتماد به نفس داشته باشید، اگر پوست خوبی ندارید می توانید در محیطی با نور کم تر عکس بگیرید، همچنین مدل موهای خود را متناسب با چهره خود بیارایید.
2- رنگ های گرم و پررنگ بپوشید
برای گرفتن عکس، پوشیدن لباس هایی با رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی، چهره شما را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد، بنابراین سعی کنید با توجه به این وضوع و سنی که دارید، لباسی متناسب انتخاب کنید.
3- یک زاویه خوب برای عکس گرفتن انتخاب کنید
همیشه یک پس زمینه خوب با نور مناسب، برای گرفتن عکس از چهره خود انتخاب کنید. هیچ گاه برای عکس گرفتن مخالف منبع نور نباشید، زیرا باعث می شود در پشت عکس شما سایه ایجاد شود.
4- زبان بدن خود را تحت کنترل بگیرید
لبخند و حالت استقرار بدن خود را کنترل کنید. گاهی در مقابل آیینه مدل ژست گرفتن و لبخند خود را تمرین کنید. نه خیلی محکم بایستید و نه خیلی شل. با اطمینان در مقابل دوربین ژست بگیرید.
5- ویژگی های چهره خود را بدانید
مشخصات صورت خود را بررسی کنید و ببینید دقیقا از کدام زاویه بهتر به نظر می رسید. سعی کنید زاویه بهتر، متناسب با چهره خود را در عکس هایتان رعایت کنید.
در نهایت، طبیعی ترین حقه برای زیباتر شدن شما در عکس هایی که می گیرید، این است که بسیار طبیعی و با اعتماد به نفس در مقابل دوربین بایستید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.