۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶
کد خبر: 241989

با خواست دولت، نظرسنجی برنامه پایش از مردم درباره کاهش نرخ بیکاری لغو شد.

لغو یک نظرسنجی تلویزیونی به خواست دولت

مرتضی حیدری مجری برنامه زنده تلویزیونی پایش در ابتدای این برنامه در مورد عدم نمایش نظرسنجی هفته گذشته این برنامه توضیحاتی داد.
به گزارش مهر وی گفت: ما در برنامه هفته گذشته چند ساعت قبل از برنامه، سؤال نظرسنجی این برنامه را برای اخذ نظر مردم منتشر کردیم و بحث‌های زیادی در مورد این سؤال بین بینندگان در گرفته بود اما با شروع برنامه و با درخواست دولت، سؤال نظرسنجی را حذف و آن را نمایش ندادیم.
سؤال نظرسنجی این برنامه که به دستور دولت حذف شده بود، به این شرح است: آیا شما کاهش نرخ بیکاری در ماه‌های اخیر را احساس کردید؟ در مدت زمانی که این سؤال نظرسنجی پخش می‌شد و قبل از فشار دولت برای حذف آن، حدود 60 درصد از شرکت‌کنندگان گزینه خیر و 40 درصد گزینه بله را انتخاب کرده بودند.
یادآور می‌شود انتشار آمار خلاف اخیر در زمینه اشتغال و بیکاری با اعتراض طیف‌های مختلف و حتی اقتصاددانان حامی دولت مواجه شد که معتقدند چنین رفتارهایی گمراه‌کننده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ددد IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    زمان احمدي نژاد كه همه مردم را بدبخت كردو تورم و بيكاري بيداد ميكرد صدا و سيما چنين برنامه هايي نداشت و نظر سنجي نميكرد الان كه نرخ بدبختي مردم كمتر شده چرا صدا و سيما فعال شده و چنين نظرسنجيهايي ميكنه؟
  • محمدی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    تورم بیشتر هم شده
  • ایرج IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مثلا دولت با این آماروارقام میخواد چی رو ثابت کنه که مردم رو گمراه کنه یا مردم نمی فهن اصلا هیچ یک ازآمارهای داده شده درست نیست چونکه تا این لحظه هیچ یک از اقلام مورد نظر مردم ارزون نشده بلکه هر روز هم داره گرون میشه واین کار اونا درآخر باعث بی اعتماد شدن مردم به گفته های دولتمردان میشه اینم خیلی بده متاسفانه درهمه امور صداقت داشت بهترین راه کار هستش تا کی میخوان دروغ به مردم بگن؟؟