۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 242698

مجيدجلالي سرمربي سايپا مدعي است شبكه دبي اسپوربراي پخش بازي هاي ليگ برترايران حاضراست مبلغ 250ميليون تومان پول بپردازد. جلالي براساس اطلاعاتي اين ادعا را مطرح كرده است...

دبي اسپورفوتبال ايران را 250ميليون مي خرد

به گزارش قدس آنلاين، مجيد جلالي، سرمربي سايپا درباره اصرارسازمان صداوسيما به پرداخت نكردن حق پخش تلوزيوني مي گويد: این مسئله نمی‌تواند یک اتفاق بلندمدت باشد. شاید این اتفاق هر چقدر طولانی‌تر شود به ضرر تلویزیون تمام خواهد شد. ممکن است در کوتاه مدت فوتبال با چالش‌هایی مواجه شود اما در درازمدت این مسئله بیشتر به ضرر تلویزیون خواهد بود. بهتر است صدا و سیما در این زمینه پیشقدم شود. در گوشه و کنار این کشور از کردستان و ایلام گرفته تا سیستان و بلوچستان عاشقان فوتبال زیاد هستند و تنها راه ارتباطی آنها با فوتبال هم همین تلویزیون است. بنابراین نباید آنها را محروم کنیم. نباید لجبازی کنیم. البته فوتبال هم حقش را می‌خواهد. من شنیدم که شبکه دبی اسپورت حاضر است 250 میلیارد تومان برای حق پخش تلویزیونی لیگ برتر ایران بدهد. در گذشته حاضر بود 190 میلیارد تومان این شبکه به لیگ برتر ایران برای حق پخش تلویزیونی پول بدهد.

وی ادامه داد: من دیروز شنیدم که قبل از اینکه مسئولان فدراسیون حضور دوربین‌ها را در ورزشگاه منع کند از صدا و سیما درخواست جلسه کردند اما هیچ پاسخی دریافت نکردند. درست است که ما شبکه‌های خصوصی نداریم و فوتبال باید با صدا و سیما تعامل کند اما صدا و سیما هم نباید از این مسئله سوء استفاده کند و باید شرایط فوتبال را درک کند و بداند که فوتبال اثرگذار است. به عقیده من با وساطت و پادرمیانی می‌توان این مسئله را به نحوی حل کرد. به عقیده من برنامه 90 می‌تواند بهترین محل برای حل این مشکل باشد. زیرا 90 این جایگاه اجتماعی را دارد که وساطت کند و البته حضور یکی دو بزرگتر مثل حاج‌رضایی و نوآموز از فوتبال و یکی دو بزرگتر هم از صدا و سیما باید در برنامه حاضر شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    0 0
    250 میلیارد تومان نه 250 میلیون تومان