۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 242746

مطبوعات در کنار اطلاع‌رسانی که وظیفه اصلی آنهاست، گاهی لازم است از کسانی که در سخت‌ترین شرایط کنار مردم هستند و در حد بضاعت یاری‌شان می‌کنند، تقدیر کنند. سیدحسن آقای قاضی‌زاده‌هاشمی فریمانی از آن مسوولان بی‌ادعاست.

کاش «هاشمی‌»های کابینه تکثیر شوند
دنیای صنعت در ادامه نوشت:بیشتر از آنکه بیانیه مطبوعاتی صادر کند و به اصطلاح در رسانه‌ها خود را پرزنت کند، کار می‌کند. در چند ماه گذشته بسیار شنیده‌ایم که به معنای واقعی کلمه «خدمت» کرده است.
به خوبی در مدیریت بحران‌ها مسلط بوده و بدون نیاز به دیده شدن کارش را انجام داده است. شاید نیازی نباشد که بگوییم بدون توجه به جناح‌بندی‌های رایج سیاسی کشور وی در وهله نخست به وظیفه‌اش به‌عنوان پزشک به نحو احسن عمل کرده و برمبنای سوگند پزشکی اقدام کرده است، نیازی هم ندیده که خود را سخنگوی دولت بداند و از کابینه‌ای که عضو آن است، مایه بگذارد.
 
مگر چند وزیر و مسوول مثل وزیر بهداشت در کشور داریم؟ کاش همه وزرا و مسوولان هم مثل وزیر بهداشت بودند و به جای آنکه هر روز در رسانه‌ها کارنامه خود را ارایه کنند، کمی کار می‌کردند.
مطبوعات و مردم به خوبی می‌بینند و می‌دانند کدام مسوول دولتی در بحران‌ها همراهشان بوده و کدام‌یک فقط حرف زده بدون آنکه اقدام موثری انجام دهد. حضور دکتر ‌هاشمی در بالین قربانی اسیدپاشی اگرچه از نفرت مردم از مسببان این حادثه کم نکرده و از خواست اصلی آنها برای معرفی و برخورد با مسببان این حادثه تلخ نکاسته اما مرهمی براین زخم بوده است. آنچه مردم در شرایط کنونی می‌خواهند، آرامش و افزایش سطح کیفیت زندگی است. لزومی ندارد که تکرار کنیم اقتصاد کشور بیمار است.
 
نسخه‌پیچی‌های چند ماه اخیر نتیجه مثبت خود را هنوز نشان نداده اما فقط می‌شنویم و می‌خوانیم که برای افزایش کیفیت زندگی تصمیم‌گیران اقتصادی برنامه می‌نویسند. کسی مسوولیت دلجویی از سرپرست خانواری که به دلیل «رکود» کار خود را از دست داده، نمی‌پذیرد و به خانواده‌ای که دغدغه نان شب دارد- نمادین هم که شده- سر نمی‌زند، این کارهاست که آرامش را به جامعه برمی‌گرداند. کاش مسوولان اقتصاد کشور هم کمی مثل «هاشمی» کابینه باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام براقای هاشمی وزیرمحترم بهداشت اجرایشان با مادرش حضرت زهدا(س)