ابراهيم زاده: چرا پرسپوليسي ها درايام محرم به سيد مهدي فحاشي كردند؟

به گزارش قدس آنلاين، منصور ابراهیم‌زاده بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا به خاطر ایام محرم و همچنین درگذشت پدر مجید جلالی به همه تسلیت می‌گویم. امروز روز مربی هم هست و این موضوع را هم به مربیان عزیز تبریک می‌گویم. باید اشاره کنم که در این همه سال که کار کرده‌ام با عذرخواهی از همه طرفداران پرسپولیس این تیم را به اندازه امروز ضعیف ندیده بودم. ما به دو بازیکن کم تجربه خود و یک بازیکن با تجربه آنها باختیم ولی به اینجا آمده‌ام تا این موضوع را مطرح کنم که ما باید به تمام بازیکنان ملی احترام بگذاریم. روی کلام من به مردم و باشگاه‌ها است. رحمتی که در دیدار مقابل تراکتورسازی آن همه توهین شنید چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ شخصیتی زبان‌زد است. جالب است به ساری رفتیم و آنجا هم کلی توهین شنیدیم. سپس شنیده‌ام که تراکتورسازی را محروم کرده‌اند و آنها دوباره درخواست بخشش داده‌اند.

وی تأکید کرد: امروز وقتی متوجه شدم هواداران ما به یکسری از بازیکنان پرسپولیس توهین می‌کنند، آن هم توهین‌های کوچک خیلی ساده جلوی این موضوع را گرفتیم و ما هم می‌توانیم این کارها را انجام دهیم. حالا چون رحمتی به پیکان آمده تماشاگر نباید اینگونه به او توهین کند، آنها هم برای فوتبال تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند اما به نظر من توهین کردن به رحمتی و کلیه بازیکنان فوتبال آن هم در این دهه محرم اصلاً جالب نبود. این فرهنگ باید تغییر کند و ما به این موضوع اعتراض داریم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص روند تیم خود نیز گفت: ما در جریان بازی مسلط به توپ و زمین بودیم و پرسپولیس به شروع مجددها و ضربات ایستگاهی روی آورده بود. اکثر بازی دست ما بود و فقط من می‌توانم به تیم حریف که پرسپولیس است تبریک بگویم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چند درصد تغییر در نیم‌فصل خواهید داشت، گفت: ما سعی می‌کنیم شش بازیکن جذب کنیم و تا حالا که اکبرپور و جمشیدیان و مجید باجلان را جذب کرده‌ایم. آنها در خط جلو خیلی به ما کمک می‌کنند ولی همانطور که شما می‌دانید سال‌های قبل به تیم‌های یک می‌آمدند اجازه می‌دادند به هر تعدادی که دوست دارند بازیکن بگیرند ولی امسال اجازه ندادند بیش از 7 بازیکن بگیریم. روند فوتبالی ما تغییر کرده اما باید بپذیریم در کنار جوانانی که داریم باید بازیکنانی در سطح رحمتی، نصرتی و دقیقی جذب کنیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص وضعیت احمد نعمت‌اللهی نیز گفت: او فعلاً با ما تمرین می‌کند و اگر شرایطش خوب باشد او را هم جذب می‌کنیم چون سهمیه زیر 23 سال است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.