وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایت مادی و معنوی برای تولید اپلیکیشن های موبایلی و شبکه های اجتماعی بومی در کشور خبر داد و گفت: ایران ظرفیت تبدیل شدن به قطب نرم افزاری منطقه را داراست.

حمایت دولت از تولید اپلیکیشن‌های موبایلی/ تبدیل ایران به قطب نرم افزاری منطقه

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی بر برنامه های دولت تدبیر و امید و وزارت ارتباطات برای شکل گیری نهضت محتوایی تاکید کرد.

وی گفت: وزارت ارتباطات از ابتدای دولت تدبیر و امید موضوع مهم نهضت محتوایی را با هدف بلندمدت صادرات در حوزه ICT مطرح کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این نهضت ما به تمامی پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام كردیم كه از نوآوری ها و دستاوردهای شما در تولید انواع نرم افزارها، شبكه های اجتماعی، اپلیكیشن ها و حتی سخت افزار این حوزه حمایت كامل مادی و غیرمادی به عمل خواهیم آورد تا ضمن بومی كردن این بخش مهم  ICT كشور، به فكر صادرات آنها به بسیاری از كشورهای منطقه و جهان از جمله كشورهای فارسی زبان و عرب باشیم.

وی تصریح کرد: با انواع حمایتهای مادی و غیرمادی، طرح های آنها به ایران و جهان معرفی می شود و یقین دارم كشور ما پتانسیل تبدیل شدن به قطب نرم افزاری و شبكه را در منطقه دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.