جواد حسینی: وقتی داور چهارم تابلوی تعویض را در دقیقه 74 دیدار پرسپولیس - پیکان بالا برد، پیام صادقیان با ناراحتی از زمین بیرون آمد تا مشخص شود فوتبالیست پرحاشیه سرخ‌ها دوست ندارد تعویض شود ...

 محرومیت سنگین در انتظار صادقیان!

 حتی اگر جزو نامزدهای بدترین بازیکنان زمین قرار گرفته باشد، همین اتفاق باعث شد بعد از خروج با حمید درخشان بگو و مگو کند و بعد به جای نشستن روی نیمکت راهی رختکن شود!

وقتی خیال حمید درخشان بابت پیروزی تیمش در هفته سیزدهم جمع شد، سرمربی پرسپولیس از برخورد جدی با صادقیان خبر داد، درخشان حتی در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی برای این بازیکن حسابی خط و نشان کشید که فقط تا نیم فصل این رفتارها را تحمل می‌کند.

صادقیان بلافاصله پس از این سخنان در حالی که با چهره‌ای عبوس و بد اخلاق در حال ترک استادیوم بود، به دوستانش گفت:« وقتی از پرسپولیس رفتم متوجه خواهید شد!» همه فکر کردند تهدید بازیکن خبرساز بابت عصبانیتش از تصمیم درخشان است اما پسر حاشیه ساز پرسپولیس پند ساعت بعد از این جمله در صفحه خود در یکی از شبکه های احتماعی با انتشار مطلبی مدعی خداحافظی با پرسپولیس شد.

 

     صادقیان: می روم

صادقیان در صفحه خود در اینستاگرم نوشت:« خواستم برای آخرین بار با همه هوادارام خداحافظی کنم. واقعا ازتون ممنونم که تو یه سال و نیمی که پرسپولیس بودم منو حمایت کردین. منم تا جایی که از دستم بر می‌اومد خواستم بهترین بازی ها رو واسه تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام بدم. فکر کنم پرسپولیس بدون من بهتر بازی کنه و دیگه هم تو حاشیه نمی ره و دیگه فکر کنم باید نیم فصل از تیم برم و پرسپولیس و از حاشیه دور نگه دارم. بازم از همه هوادارای پرسپولیس تشکر می‌کنم و ازشون ممنونم. برای پرسپولیس بهترین ها رو آرزو می‌کنم. خداحافظ. »

انتشار این پیغام در فضای مجازی سبب شد رسانه‌های گروهی از خداحافظی وی با باشگاه پرسپولیس به عنوان یک شوک به تیم درخشان یاد کنند اما مسؤولان پرسپولیس معتقدند هیچ شوکی به تیم وارد نخواهد شد چون پیام صادقیان تا پایان مدت قراردادش در تیم پرسپولیس خواهد ماند اما کجای این تیم معلوم نیست!

 

    آقای حاشیه نقره داغ می‌شود!

اطلاعات موثق حکایت از این دارد که این بازیکن به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای و حاشیه سازی برای تیم به کمیته انضباطی باشگاه دعوت خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد با جریمه‌ای سنگین رو به رو می‌شود به گونه‌ای که کمتر کسی تصور این نرخ از جریمه را خواهد داشت. هرچند سیاسی و خواجه وند هر دو از دعوت این بازیکن به کمیته انضباطی پرسپولیس خبر داده‌اند اما کسی به نوع جریمه صادقیان اشاره ای نداشته است. یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در این رابطه به ما می‌گوید:« برای فوتبالیست ها پذیرش لفظ اخراج عادی است اما اگر می‌خواهید بازیکنان یاغی را دب کنید بهتر است دست روی رقم قرارداد آنها بگذارید بعد متوجه می‌شوید که دیگر صدایشان در نمی‌آید. حالا که صادقیان برای خودش تصمیم گرفته که دیگر نباشد ما هم برای او تصمیم می‌گیریم که باشد اما با شرایط جدید!»

 

    درخشان: اخراجش کنم که قهرمان شود؟!

اما موضع حمید درخشان در باره این بازیکن چه خواهد بود، آیا وی این بازیکن را همچنان در ترکیب نگه خواهد داشت یا اینکه تصمیمی خاص برای صادقیان خواهد گرفت. سرمربی پرسپولیس در این رابطه به ما می‌گوید:« بازیکن پرسپولیس باید بداند که این تیم بی در و پیکر نیست که هر کسی هر طور که دلش می‌خواهد رفتار کند. شک نکنید من به عنوان سرمربی تیم با این بازیکن به گونه‌ای رفتار خواهم کرد که دیگر چنین رفتارهایی از او سر نزند. اینجا پرسپولیس است نه یک تیم محلی پوشیدن پیراهن این تیم لیاقت می‌خواهد پس اگر لیاقت نداشته باشی قطعا این پیراهن از تو گرفته خواهد شد.»

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اخراج صادقیان از باشگاه پرسپولیس وجود دارد، نیز گفت:« چرا اخراج کنم که بازیکن از خودش یک قهرمان بسازد، پیام با ما قرارداد دارد پس مجور است تا پایان مدت قراردادش در تیم ما باقی بماند. اما تا دیروز شرایط برای صادقیان به یک شکل منطقی بود اما از امروز به بعد شرایط قطعا برای او تغییر خواهد کرد. زیاد عجله نکنید متوجه می‌شوید که چه تصمیمی برای او خواهیم گرفت!»

 

    تبعید به سکو، محروم از تمرین با تیم

از شواهد و موضع گیری‌های مسؤولان باشگاه پرسپولیس پیداست که مدیران و کادر فنی سرخپوشان تنبیه سختی برای پیام صادقیان در نظر گرفته‌اند. گمانه زنی در این رابطه وقتی جدی می‌شود که یکی از مسؤولان ارشد باشگاه پرسپولیس با تائید برخورد انضباطی شدید با پیام صادقیان می‌گوید:« اگر دیدید او تا چند هفته روی سکو نشست و در تمرینات تیم فقط دور زمین دوید و اجازه همراهی و تمرین با تیم را پیدا نکرد تعجب نکنید. چون وی به اندازه کافی فرصت برای جبران داشته است.»

این مقام مسؤول که تمایلی به ذکر نامش نداشت، در ادامه گفت:« پیام این روزها شرایط خوبی ندارد، دوستان خوبی در زندگی او نیستند، زندگی مجردی در تهران و حضور دوستان بد در اوقات فراغتش به شدت زندگی ورزشی این بازیکن را تحت الشعاع قرار داده به همین دلیل مسؤولان باشگاه تصمیم دارند وی را به شکلی تنبیه کنند که از رفتارهای غلط و اشتباه خود صرفنظر کند و دوباره به بازیکنی بدون حاشیه و آرام تبدیل شود.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.