۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 244128

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: مجلس آینده نیز اصولگرا خواهد بود.

بیرانوند: مجلس آینده اصولگرا خواهد بود

بهرام بیرانوند در گفت‌وگو باایسنا،درباره وحدت اصولگرایان عنوان کرد: فضایی که در انتخابات مجلس وجود دارد فضای بسیار متفاوتی با انتخابات ریاست جمهوری است. ما معتقدیم به واسطه اینکه مردم ما مردم ارزش محوری هستند، به منافع ملی و انقلاب اعتقاد دارند، مجلس آینده نیز مجلس اصولگرا خواهد بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در انتخابات مجلس 290 نفر را از حوزه‌های مختلف انتخاب می‌کنیم اما در انتخابات ریاست جمهوری لزوما یک نفر انتخاب می‌شود ولی چون ما مردم را مردم اصولگرا می دانیم معتقدیم مجلس آینده نیز که برآمده از رای مردم است، مجلس اصولگرا خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره عدم اجماع اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته نیز گفت: آقای روحانی هم اگر رای آورد با شعار اصلاح طلبی رای نیاورد. اینکه یک عده وسط راه آمده‌اند و می‌خواهند شریک آقای روحانی شوند و بگویند ما ستون فقرات دولت و روحانی هستیم چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان به واسطه اینکه در انتخابات 88 نتوانستند مصلحت جامعه را درست تشخیص دهند و بعضی از آنها آب به آسیاب دشمن ریختند در حال حاضر فاقد مرکز کنترل و انسجام دهنده هستند.

بیرانوند تاکید کرد: به همین دلیل ما معتقدیم مجلس آینده نیز اصولگرا خواهد بود، جلساتی هم که برگزار می‌شود برای این است که ساماندهی شود و نیروهای کیفی‌تر برای حل مشکلات مردم به مجلس بیایند.

 
 
 
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.