رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران گفت: موفقیتهای امروز کشور نشأت گرفته از تفکر بسیجی است؛ چون بسیجیان بدون در نظر گرفتن حب و مقام با اخلاص در تمام صحنه‌ها حضور می‌یابند.

موفقیتهای امروز کشور نشأت گرفته از تفکر بسیجی است

سردار علی‌اکبر احمدیان در تجمع بزرگ بسیجیان خراسان رضوی که در محل مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز بیش از گذشته می‌توانیم بسیجیان را در جای جای جامعه ببینیم و باید بدانیم که موفقیتهای امروز کشور نشأت گرفته از تفکر بسیجی است؛ زیرا بسیجیان بدون در نظر گرفتن حب و مقام با اخلاص در تمام صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند. به گزارش فارس ، رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمن از همین تفکر بسیجی که در میان مردم ما وجود دارد می‌ترسد، گفت: ما با داشتن تفکر بسیجی توانستیم در هشت سال دفاع مقدس در مقابل حربه‌های دشمنان بایستیم.رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران با بیان اینکه پاسداشت بسیجی به معنی پاسداشت از یک تفکر فرهنگی است، خاطرنشان کرد: آنچه در مسأله بسیج و جهاد در راه خدا حایز اهمیت بوده، این است که جایگاه بسیجی به دلیل معامله با خدا یک جایگاه دنیایی نبوده و جهادی در راه خداست.احمدیان یادآور شد: جهاد در راه خدا به معنی این است که جان و مال خود را در کف اخلاص گذاشته و در راه رسیدن به خدا از تمام داشته‌های دنیایی خود بگذرد و این جاست که به مقام والای چنین انسانهای متعالی پی می‌بریم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی ادامه راه تفکر امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی امروز در ادامه نهضت امام حسین(ع) بوده که ایشان از تمامی داشته‌های خود در راه خدا گذشتند، در سال 61 هجری همین تفکر امام حسین(ع) راه به صحنه نبرد با باطل کشانید.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج ثمره و یادگار امام راحل(ره)  است، ادامه داد: پرچم تفکر بسیج که یادگار امام بوده، امروز در سراسر جهان به دست ملتهای آزاده به اهتزاز درآمده و ما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

احمدیان تأکید کرد: درباره تحولات منطقه باید گفت، امروز اگر سوریه به تنهایی در برابر جامعه استکبار ایستاده، به دلیل توسعه تفکر بسیجی در منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه در تمام برهه‌های زندگی باید در برابر باطل ایستاد، یادآور شد: جهاد و جبهه فقط در میدان جنگ خلاصه نمی‌شود و ما در تمامی بخشهای زندگی باید متوجه این موضوع باشیم.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران گفت: بسیجی یعنی تقابل و نبرد با باطل و این اصل باید در تمامی ابعاد زندگی یک بسیجی مشاهده شود، ما در هیچ بخشی از نبرد با باطل دست بر نمی‌داریم و این اصل را حتی در مذاکرات هسته‌ای خود رعایت کرده و در برابر آنها از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.