'جلعاد اردان' وزیر کشور رژیم صهیونیستی همسر 'غسان ابو جمل 'یکی از مجریان عملیات شهادت طلبانه هفته گذشته فلسطینیان در قدس را که منجر به هلاکت پنج صهیونیست شد، از این شهر اخراج کرد .

رژیم صهیونیستی خانواده شهید فلسطینی را اخراج کرد
 به گزارش   ایرنا به نقل از شبکه خبری 'اسکای نیوز'، غسان ابوجمل 27 ساله و عدی 22 ساله با حمله به یک مرکز یهودی در قدس، پنج صهیونیست را به هلاکت رساندند، ولی هر دوی آنها توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وزیر کشور رژیم صهیونیستی به دنبال طرح پیشنهادی یک عضو پارلمان این رژیم درباره اخراج فلسطینیان حمله کننده به صهیونیست ها و ویران کردن خانه های آنها، این تصمیم را عملی کرد.

مقام های افراطی رژیم صهیونیستی در ادامه فشار علیه فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی، درصدد تصویب طرحی برای اخراج از آنان به بهانه های مختلف هستند.

یک عضو 'کنیست' (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب تندرو 'لیکود' با ارایه پیش نویس قانونی جدید به 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم، خواستار سلب اقامت در قدس شرقی از هر شهروند فلسطینی شد که در عملیات مقاومت دست داشته و یا پرچم فلسطین را با خود حمل کند.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی دراین باره گفت: پیش نویس قانون پیشنهادی 'یاریو لویان' پس از تایید نهایی از سوی این رژیم، به کنیست ارایه می شود.

به موجب این قانون نژادپرستانه، هر فلسطینی که در اراضی اشغالی پرچم فلسطین یا سنگ در دست داشته باشد، سلب اقامت می شود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفته است که سلب اقامت (اخراج فلسطینیان) شامل همه اعضای خانواده فرد و حتی نزدیکان درجه یک وی نیز می شود.

براساس این طرح، هرگونه عملیات یا انتفاضه علیه رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی به شدت سرکوب خواهد شد.

نتانیاهو نخست وزیر نژاد پرست رژیم صهیونیستی گفت: از این پس اقامت، بیمه و کارت شناسایی فلسطینیانی که به انگیزه های سیاسی دست به عملیات خشونت آمیز بزنند، لغو می شود.

طرح نتانیاهو که به پارلمان رژیم صهیونیستی ارایه شد، بیش از همه شامل فلسطینیان ساکن قدس شرقی که در هفته های اخیر دست به عملیات علیه صهیونیست ها زدند، می شود.

رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه مردم فلسطین وحشت دارد و به همین دلیل در چند روز گذشته ده ها نفر از فلسطینی ها را به دلایل واهی بازداشت کرده است . از سوی دیگر مردم فلسطین در پی حملات پیاپی صهیونیست ها به مسجد الاقصی و هتک حرمت مقدسات اسلامی اعلام کرده اند تا آخرین قطره خون خود از این مقدسات دفاع می کنند .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.