قدس آنلاین:رئيس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي با بيان اينکه بسيج جامع خوبي هاست، گفت: ما به بسيج افتخار مي کنيم چرا که بسيج ، کشور ايران را بيمه کرده و روحيه بسيجي سبب دستاوردهاي ارزشمندي در ناجا شده است لذا روحيه بسيج به هر جا وارد شود نور ، هدايت و تعامل مي آورد.

روحيه بسيجي سبب دستاوردهاي ارزشمندي در ناجا شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،حجت الاسلام والمسلمين ابوتراب بهرامي در جمع کارکنان فرماندهي انتظامي و مرزباني خراسان شمالي افزود: خداوند متعال را به خاطر نعمت هاي فردي، اجتماعي ، مادي و معنوي به خصوص نعمت اسلام ، مسلمان بودن و نعمت قرآن که سند آسماني و وسيله هدايت و انسان سازي است و همچنين نعمت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نعمت ولي فقيه که مجتهدي عادل ، مدير ، مدبر و شجاع هستند را شکر مي کنيم.

وي با اشاره به اينکه بسيج قشر خاصي نيست بلکه يکسري ويژگي هايي است که هر کس آن ويژگي ها را داشته باشد بسيج است و اگر نداشته نمي توان آن را بسيج دانست ، بيان داشت: بسيج نعمتي بي بديل است و آنچه امروز به داد مردم عراق و سوريه رسيده است روحيه بسيجي است که با بدخواهان مبارزه مي کنند.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامي با اشاره به اينکه روحيه بسيج مرزهاي ما را حفظ کرده و تهديدات درون و برون مرزي را دفع کرده است، اظهار داشت: ما بايد هفته بسيج را زنده بداريم چرا که هر چه تفکر بيسجي و جهادي رشد پيدا کند نظام اسلامي قوي تر مي شود.

وي قوت نظام اسلامي ، رشد و توسعه را تقويت روحيه بسيجي و جهادي دانست و يادآور شد: روحيه بسيجي و جهادي در حوزه هاي فرهنگي ، اقتصادي ، سياسي ، صنعت ، علم و تحقيق الزامي است.

رئيس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي با بيان دو نکته از مقام معظم رهبري که حلال همه مشکلات است ، افزود: مقام معظم رهبري اراده عمومي و به ميدان آمدن مردم و مديريت درست را حلال مشکلات اقتصادي و فرهنگي دانست.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامي خاطرنشان کرد: مديرت جهادي يعني اينکه براي خدا کار کنيم و با همه توان خود با دشمنان مقابله کنيم و از همه ظرفيت ها استفاده کنيم لذا در پيروزي انقلاب اسلامي ، دفاع مقدس ، سازندگي و پيشرفت علم و دانش چون همه در ميدان بودند پيروز شديم.

وي با اشاره به اينکه امروزه دشمنان از دانشمندان هسته اي ايران وحشت دارند ، گفت: اگر در حوزه هاي اقتصاد و فرهنگ نيز با استعانت از دو راهکار مهمي که مقام معظم رهبري فرمودند ، استفاده شود قطعا موفق مي شويم.

رئيس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران تنها کشوري است که بر اساس اسلام ناب محمدي تشکيل شده است و مقام معظم رهبري نيز حفظ نظام را در راس واجبات مي دانند.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامي ولين عامل حفظ نظام اسلامي را با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري ، رعايت تقوا دانست و اظهار داشت: آنچه که انسان را به اهداف عالي اميدوار مي کند رعايت تقوا است.

حجت الاسلام و المسلمين علي موسي زاده رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي نيز در ادامه اين جلسه افزود: در خراسان شمالي اهداف روحانيون بنابر تعامل با فرماندهان انتظامي است لذا فرماندهان انتظامي روحانيون را از خود مي دانند.

وي بيان داشت: فضايي که در بين کارکنان انتظامي استان خراسان شمالي حاکم است ، فضايي همراه با همدلي ، محبت و دلسوزي است زيرا همه کارکنان براي يک سازمان و در جهت تعالي سازمان خدمت مي کنند.

وی با اشاره يه اينکه روحانيون عقيدتي سياسي ناجا در خط ولايت هستند ، تصريح کرد: روحانيون عقيدتي سياسي فرماندهي اتظامي اين استان پرتحرک ، کارآمد و متدين هستند.

حجت الاسلام والمسلمين موسي زاده در پايان خاطرنشان کرد: خراسان شمالي با تلاش مسئولان انتظامي در سال 92 رتبه پنجم کشوري را در حوزه برگزاري دوره هاي بصيرت کسب کرد که اين امر نشان دهنده خدمت صادقانه و ارادت ويژه کاکنان به ولايت فقيه است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.