قدس آنلاین: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعطیلی و تعدیل نیرو برخی از کارخانه‌های اصفهان گفت:‌ برای حمایت از تولید در مرحله اول باید اشتغال موجود را حفظ کنیم.

برای حمایت از تولید باید اشتغال موجود را حفظ کنیم

‌ به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمیدرضا فولادگر افزود: با حفظ و ثبات نسبی وضعیت موجود، سرمایه گذاران به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید تشویق می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید علت تعطیلی و یا تعدیل نیروها در این کارخانه‌ها بررسی شود، خاطرنشان کرد: برخی از این تعطیلی یا تعدیل نیروها به دلیل نداشتن طرح توجیهی اقتصادی بوده که به خود تولید کننده باز می‌گردد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم‌ها و مسائل ارزی بوده باشد ما به دنبال رفع آن برخواهیم آمد.

وی بر تفکیک مشکلات تولید‌کنندگان تاکید کرد و گفت: مجلس در لایحه رفع موانع فضای کسب و کار سعی کرده تا مشکلات فضای کسب را به حداقل برساند و آمادگی اصلاح سایر قوانین نیز در مجلس وجود دارد.

فولادگر در پاسخ به ادعای برخی کارشناسان مبنی بر اشکالات قانون عوارض آلایندگی صنایع نیز اظهار کرد: در بحث عوارض ناشی از آلایندگی صنایع در قانون مواردی پیش بینی شده که باید اجرایی شود.

وی تصریح کرد: کارشناسان زیست محیطی می‌توانند در راستای بهبود این قانون پیشنهادات خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به باز شدن رودخانه زاینده‌رود اشاره و اظهار کرد: یکی از اهداف باز شدن رودخانه زاینده‌رود احیای تالاب گاوخونی بوده است.

فولادگر با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با وزیر نیرو در این باره گفت: قرار است حداقل آبی به عنوان حقابه زیست محیطی در رودخانه در جریان باشد و از طرف دیگر مقداری از پساب از تصفیه‌خانه جنوب به رودخانه ریخته شود تا این جریان تا تالاب گاوخونی ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ نمایندگان استان اصفهان برای احیای تالاب بین‌المللی گاوخونی حق‌آبه‌ها، آب شرب، صنعت و زنده بودن زاینده‌رود و احیای تالاب گاوخونی اهتمام ورزیده‌ایم تا آثار مخرب ناشی از جاری نبودن رودخانه زاینده‌رود را به حداقل برسانیم.

فولادگر هشدار داد: بحث استیضاح وزیر نیرو تا مادامی که مصوبات شورای عالی آب به مرحله اجرا نرسد در دستور کار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیری IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    0 0
    مشکل اصلی بحران اقتصادی وگرانی وتورم و.... درعدم مدیرت وکم کاری کارکنان بخصوص دربخش های دولتی است دریک کارخانه واداره دولتی درمقابل ده نفر کارگر مستقیم هف هشت نفر حقوق بگیر غیر مستقیم وسربار انهم باحقوق ومزایای جندبرابر سرگرم میباشند