ابتدا منتظرم ببینم نظر پزشکم در مورد بیماری معده‌ام چیست و پس از آن هم با مسئولان فدارسیون، کمیته و دپارتمان داوری فوتبال جلسه می‌گذارم و سپس در مورد ماندن یا نماندنم در داوری تصمیم‌گیری خواهم کرد.

کامرانی فر از بیماری و خداحافظی اش از داوری می گوید

حسن کامرانی‌فر کمک داوری که در دو جام جهانی 2010 و 2014 حضور داشت، در آخرین تست آمادگی جسمانی داوران آسیا در مالزی به دلیل بیماری معده نتوانست موفق شود.حتی بعد از این اتفاق شایعه خداحافظی او از داوری منتشر شد. خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با کامرانی‌فر در مورد این اتفاقات گفت‌وگویی انجام داده که در زیر می خوانید:

* ظاهرا دلیل مردودی شما بیماری معده‌تان بود؟

بله متاسفانه بیماری معده من باعث شد که جام ملت‌های آسیا را از دست بدهم. اکنون هم به دستور پزشک نمی‌توانم فعالیت‌های شدید بدنی داشته باشم.

*شایعه شده شما از داوری خداحافظی می‌کنید؟

هنوز هیچ تصمیمی در این مورد نگرفتم. ابتدا منتظرم ببینم نظر پزشکم در مورد بیماری معده‌ام چیست و پس از آن هم با مسئولان فدارسیون، کمیته و دپارتمان داوری فوتبال جلسه می‌گذارم و سپس در مورد ماندن  یا نماندنم در داوری تصمیم‌گیری خواهم کرد.

* پزشک‌تان که فعالیت بدنی را برایتان ممنوع کرده؟

بله ضمن اینکه باید یک عمل جراحی هم انجام دهم. پس از آن با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه خواهم داشت ضمن اینکه خدا را شکر می‌کنم بیماری معده‌ام باعث نشد که نتوانم در جام جهانی حاضر شوم و جام جهانی را به خاطر بیماری معده از دست بدهم.

* فکر می‌کنید تیم داوری ایران بدون شما در جام ملت‌های آسیا موفق خواهد شد؟

بله فغانی، سخندان و ابوالفضلی یک تیم داوری خوب هستند و مطمئنم آنها قضاوت‌های خوبی در استرالیا انجام می‌دهند. آنقدر هم داور خوب در ایران داریم که نبود یک کمک‌داور خللی در فوتبال ما ایجاد نمی‌کند.

* شما یک کمک‌داور باتجربه هستید که امیدواریم دوباره در میادین حاضر شوید.

باید ببینیم چه پیش می‌آید.ولی در هر صورت برای داوری فوتبال ایران همواره آرزوی موفقیت می‌کنم.من تا سه سال دیگر شرایط حضور در فهرست بین اللملی داوران را دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.