۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 253295

محسن قهرماني ماههاست از فوتبال و قضاوت دور شده است. مسوولان کميته استيناف و کميته انضباطي اعلام کرده‌اند او مشکلي براي بازگشت به داوري ندارد اما خودش تا زماني که شرايط را مهيا نبيند قصد بازگشت ندارد.

قهرماني: 8 ماه است فوتبال را طلاق داده‌ام

فوتبال دیگر برایم جذابیت ندارد

من اصلا در مورد داوری در نیم فصل اول صحبت نمی کنم. در حال حاضر من به عنوان یکی از همین مردم عامی در جامعه زندگی می کنم و فقط محسن قهرمانی هستم. شاید باور نکنید اما از ابتدای فصل فقط 3 بازی دور رفت لیگ برتر را تماشا کردم . فوتبال دیگر برایم جذابیت ندارد و فقط جهت مرور قوانین داوری به صورت رندومی بازی های لالیگای اسپانیا را می بینم.

داوری را فراموش نمی کنم

من تمرینات آمادگی جسمانی ام را انجام می دهم و در حال حاضر فقط به خاطر آسیب دیدگی جزئی که دارم فیزیوتراپی می کنم. انسان وقتی مدتی با شرایطی زندگی می کند این کار برایش ماندگار می شود. به هر حال کاری که هر انسانی انجام می دهد در حافظه بلند مدتش ثبت می شود و من هم عاشق داوری بودم و هیچوقت این کار و قوانینش را فراموش نخواهم کرد.

8 ماه است فوتبال را طلاق داده‌ام

در این مدت رئیس هیات فوتبال خراسان به من قول داده اند که شرایط را برای بازگشت من فراهم کنند. قبول کنید تا شرایط مهیا نباشد نمی توانم به داوری برگردم و دلایلم هم شخصی است. من حتی دوست نداشتم به هیات فوتبال بروم اما به نوعی با این کارها و فراهم کردن شرایط شاید می خواهد از من دلجویی کنند. من 8 ماه است فوتبال را طلاق دادم و باید شرایط برای بازگشتم مهیا باشد.

من تپل نشده ام

در حال حاضر شرایط فیزیکی ام خوب است و محسن قهرمانی تپل نشده است و برای سلامتی خودم ورزش می کنم . از لحاظ فیزیکی خیلی روی فرم هستم و خوشحالم که می توانم هر لباسی که می خواهم بپوشم.

خانواده ام راضی نباشند به فوتبال برنمی گردم

در شرایطی به داور برمی گردم که آرامش از زن و بچه هایم گرفته نشود. نمی خواهم وقتی دخترم من را می بیند بگوید بابا اخم دارد و مجبور نشوم به خاطر افت تحصیلی پسرم معلم خصوصی بگیرم. داوری را فدای یک تار موی اطرافیانم نمی کنم. من عاشق داوری بودم و به خاطر این کار 48 کیلو وزن کم کردم. اگر تمام خانواده ام با برگشتن من موافق باشند و دختر کوچکم راضی نباشد به فوتبال برنمی گردم. واقعا دلم شکسته است.

امیدوارم ناپاکی ها از فوتبال برطرف شده باشد

شاید من اسیر یک سری اختلافات و کینه توزی ها شدم. امیدوارم در این یک سال و نیم که از فوتبال دور بودم ناپاکی ها برطرف شده باشد. همان موقع گفتم،اگر با رفتن من ناپاکی ها از بین می رود حاضرم برای پاکی فوتبال شاهرگم را بدهم.امیدوارم با نبودن محسن قهرمانی مشکلات فوتبال از بین رفته باشد.

پیش وجدان خودم روسفید هستم

آقای حسن زاده و کمیته استیناف اعلام کردند من مشکلی برای بازگشت به فوتبال ندارم اما تازمانی که شرایط مهیا نباشد به فوتبال برنمی گردم. من به تقدیر الهی راضی هستم و حداقل در این یک سال از لحاظ مالی خیلی به نفع من شد و خداراشکر شرمنده علی بن موسی الرضا نیستم و پیش وجدان خودم روسفید هستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.