اسماعیل زاده: در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل لوئیز آدریانو، مهاجم شاختار با نه گل زده بهترین گلزن شناخته شده است، ...

 کار سخت زلاتان و مسی در دور بعد

 ولی در مرحله یک هشتم نهایی بایرن مونیخ حریف شاختار دونتسک خواهد بود و بعید است که او بتواند مقابل نویر معجزه ای بکند. تیم اوکراینی، فوتبال بازی به نمایش می گذارد و ریبری و بازیکنان گواردیولا فضای کافی برای ضربه زدن به این تیم را در اختیار دارند؛ همین قضیه در مورد رئال مادرید صدق می کند که با شالکه روبه‌رو می شود.

سال گذشته رویارویی آنها در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 9-2 به نفع رئال تمام شده بود... رونالدو به تنهایی چهارگل به تیم آلمانی زد و احتمال اینکه این نمایش را در این مرحله تکرار کند، زیاد خواهد بود. انتظار می رود رونالدو در این مرحله بتواند آمار گلزنی خود را بهبود بخشد، اما مسی باید مقابل منچسترسیتی به میدان رود. فصل گذشته مهاجم آرژانتینی دوگل به هارت زده بود، ولی سیتی نسبت به تیم سال قبل تفاوت های زیادی کرده و ممکن است کاتالونیایی ها در دو بازی رفت و برگشت کار سخت تری پش رو داشته باشند. کار ایبراهیموویچ هم برابر چلسی مورینیو خیلی سخت خواهد بود. زلاتان تاکنون هرگز نتوانسته مقابل تیمهای مورینیو گلزنی کند.

 او در شش بازی که مقابل تیمهای مربی پرتغالی قرارگرفته، طی پنج سال اخیر حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است، سه بار در فصل 2010-2009 مقابل بارسلونا و دو بار در فصل 2011-2010 مقابل رئال مادرید. سال گذشته در یک چهارم نهایی ایبرا فقط در بازی رفت چلسی و پی اس  جی حضور داشت و نتوانست کاری از پیش ببرد. مصدومیت باعث شد که او بازی برگشت تیمها را از دست بدهد و چلسی با گل آخرین لحظه دمبا با جشن صعود گرفت. باید دید این طلسم ها در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ این فصل شکسته خواهند شد یا نه. خوش شانس ترین تیم این مرحله آرسنال خواهد بود که با موناکو روبه‌رو می شود. نبرد بازل با پورتو و دورتموند و یووه هم متعادل ترین بازی های این مرحله هستند. اتلتیکو مقابل لورکوزن شانسی به مراتب زیادتر در اختیار دارد.

 

     مورد عجیب نیمار و سیتی

بعد از قرعه کشی مرحله بعدی لیگ قهرمانان و مشخص شدن رویارویی بارسلونا و منچسترسیتی در این مرحله، نشریه تلگراف خبر جالبی در مورد نیمار منتشر کرد. نیمار روز 24 فوریه برای بازی مقابل من سیتی به ورزشگاه اتحاد بازخواهد گشت. این اتفاق دقیقاً دو سال بعد از اینکه او درپی ابراز تمایل سیتی برای جذب وی، درخواست کفش هایی با دیزاین مخصوص برای بازی درلیگ برتر کرده بود، رخ می دهد؛ البته نیمار به سیتی نرفت و سال 2013 با 71 میلیون پوند از سانتوس راهی کاتالونیا شد. با این حال قبل از این انتقال، سیتی تلاشهایی برای متقاعد کردن او برای پیوستن به این تیم کرده بود و بگیریستین، مدیرورزشی تیم منچستری ماموریت انجام مذاکرات را برعهده داشت. ظاهراً مسؤولان سیتی در آن زمان از درخواست عجیب نیمار شوکه شده بودند. نیمار برای بازی در لیگ برتر خواهان کفش هایی با طراحی خاص و مدعی شده بود که هوا و شرایط زمین های فوتبال برای او سنگین و غیرقابل تحمل خواهد بود و او نیاز به کفش های متفاوتی نسبت به کفش های معمول فوتبال دارد. این معامله صرفنظر از این درخواست عجیب، به دلایل متعددی که یکی از آنها شرکتی که حقوق و امتیاز فروش مهاجم برزیلی را در اختیار داشت، شکل نگرفت. نیمار فصل گذشته در منچستر بازی کرد و به جای سانچس در نیمه دوم بازی تیمها به زمین رفت، ولی کفش هایی که در آن بازی پوشیده بود، معمولی بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.