اختلاف ميان باشگاه پديده مشهد و رضا عنايتي بالاگرفته به طوري كه ازطرف اين باشگاه با محمد قاضي تماس هاي مكررمي گيرند و خواستارحضوراين بازيكن درمشهد مي شوند وحتي تضمين فيكس بودن هم مي دهند...

 اختلاف پديده با عنايتي بالاگرفت/پيغام هاي مكرر به مهاجم استقلال

به گزارش قدس آنلاين، باشگاه پدیده مشهد که پیش‌تر نیز مذاکراتی جدی با تیموریان داشت و همچنان احتمال دارد که شماره 14 را به خدمت بگیرد تا شاید شاهد یکی از انتقال‌های بزرگ فوتبال ایران در سال‌های اخیر باشیم، این بار دست روی محمد قاضی گذاشته است. مهاجمی که یکی از بازیکنان محبوب امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود و سرمربی آبی‌ها علاقه شدیدی به او دارد. رابطان باشگاه پدیده در هفته‌های اخیر مذاکراتی را به صورت تلفنی با شماره 11 استقلال داشته‌اند و حتی به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند به مشهد برود و آنجا پای میز مذاکره بنشیند و هر مبلغی را می‌خواهد بگوید.
 این مذاکرات به قدری جدی بود که گفته می‌شود به شماره 11 استقلال اطمینان داده شده در صورت عقد قرارداد با این باشگاه تحت هر شرایطی در ترکیب اصلی بازی می‌کند. با توجه به حضور رضا عنایتی در تیم پدیده و اینکه ممکن است جایگاه قاضی که شیوه بازی‌اش شباهت زیادی به عنایتی دارد، متزلزل شود اما مسوولان این باشگاه در مذاکرات خود که با آغاز زمان نقل و انتقالات وارد فاز تازه‌ای شده به مهاجم استقلال گفته‌اند تو قرارداد ببند تضمین فیکس بودنت با ما. قاضی که با استقلال قرارداد دارد جوابی به این پیشنهاد‌ها نداده است و ادامه مذاکرات را به عهده مدیر برنامه‌هایش سپرده تا وکیلش پیگیر این پیشنهاد باشد. از سویی جدایی قاضی را از استقلال با توجه به علاقه‌ای که امیر قلعه‌نویی به این بازیکن دارد نمی‌توان به این سادگی‌ها در ذهن متصور بود.
حتی شنیده شده امیر قلعه‌نویی در آغاز نقل و انتقالات با قاضی تماس گرفته و به وی گفته است که تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی‌اش را نمی‌دهد. قاضی هم بر همان مبنا پیش رفته و تصمیم‌گیری درباره پیشنهادهایی که برخی تیم‌های لیگ برتر از جمله همین پدیده به او ارائه کرده‌اند را به عهده مدیر برنامه‌هایش و باشگاه استقلال محول کرده است.
 نکته دیگری که در مواجهه با قاضی وجود دارد این است که وی با باشگاه استقلال همچنان قرارداد دارد و چنانچه هر باشگاهی خواهان او باشد باید باشگاه استقلال را هم راضی کند اما شاید بدهی‌هایی که استقلال به بازیکنان دارد و هر روز رو به فزونی می‌گذارد موجب شود جدایی‌هایی هم صورت بگیرد و قاضی هم مانند تیموریان که به دلیل ناتوانی باشگاه استقلال در پرداخت حقوقش جدا شده، از استقلال برود که در این صورت آبی‌ها به لحاظ فنی دچار لطمه زیادی می‌شوند و ممکن است در پایان فصل جایگاه نازل‌تری را هم تجربه کنند.
جدایی قاضی در شرایطی که ممکن است هاشم بیک‌زاده را هم نیم‌فصل دوم در ترکیب استقلال نبینیم ضربه مهلکی به استقلال می‌زند و مسوولان باشگاه استقلال چنانچه می‌خواهند قاضی هم به سرنوشت تیموریان دچار نشود باید بخشی از طلب وی را طبق توافقی که ابتدای فصل شده بپردازند. قاضی پس از انتشار خبر جدایی‌اش از استقلال و پیوستن به تیم پدیده مشهد شیوه سکوت و احتیاط را پیشه کرده تا در روزهای آتی تکلیفش با باشگاه استقلال روشن شود. احتمالا طی این روزها مسوولان باشگاه پدیده که مصرند قاضی را جذب کنند با باشگاه استقلال وارد مذاکره خواهند شد. یکی از فرضیه‌ها این است که میان دو باشگاه استقلال و پدیده مشهد معاوضه‌ای صورت بگیرد و عنایتی بیاید و قاضی برود.

از این جابه‌جایی چه تیمی نفع می‌برد؟
چنانچه شاهد انتقال عنایتی از پدیده به استقلال و قاضی از استقلال به پدیده باشیم، تحت هر عنوانی، معاوضه یا قراردادهایی جداگانه، باید به این پرسش خوب فکرکرد که بازنده این انتقال چه تیمی خواهد بود. شاید هم اساسا هیچ بازنده‌ای نباشد اما مسوولان باشگاه استقلال باید به خوبی نتیجه این انتقال را مورد بررسی قرار دهند و به لحاظ فنی بازخورد از دست دادن قاضی و جذب عنایتی را تجزیه و تحلیل کنند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.