۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 253800
طالب لو برخلاف ميل استيلي عمل مي كند

به گزارش قدس آنلاين، حمید استیلی امروز (جمعه) رسماً اعلام کرد به فعالیت خود در باشگاه راه‌آهن به عنوان سرمربی این تیم ادامه خواهد داد و هیچ بازیکنی از جمع راه‌آهنی‌ها جدا نخواهد شد.

یکی از بازیکنانی که خواهان جدایی از راه‌آهن است، وحید طالب‌لوست که دیگر تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد. با توجه به بندی که در قرارداد طالب‌لو وجود دارد، او می‌تواند به صورت یکطرفه با باشگاه راه‌آهن فسخ قرارداد کرده و به تیمی دیگر برود.

طالب‌لو که فصل گذشته مطالبات خود را به صورت کامل از باشگاه راه‌آهن دریافت نکرده است، در قرارداد خود برای فصل چهاردهم لیگ برتر بندی را گنجاند که براساس آن اگر باشگاه به تعهدات مالی خود تا نیم‌فصل عمل نکند، این بازیکن می‌تواند قراردادش را فسخ و به تیمی دیگر برود.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه راه‌آهن و عدم پرداخت مطالبات وحید طالب‌لو جدایی این دروازه‌بان از تیم راه‌آهن قطعی است و او این روزها در حال بررسی پیشنهاداتی است که از تیم‌های دیگر دارد. طالب‌لو در حال حاضر از دو تیم تهرانی و دو تیم شهرستانی پیشنهاد دارد که به زودی با یکی از این تیم‌ها قرارداد خواهد بست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اكي IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    تمام مديران و كاركنلن و بازيكنان استقلال و بيروزي دوست دارن زير نظر دولت اداره بشه جون از جيب دولت خرج ميشه و اونها هم به بولهاي هنكفت خود ميرسن من طرفدار كه عقلمو از دست دادم به جاي كار و زندكي خودم تو سرما و كرما ميرمم ورزشكاه تا اقايون به خود ببالن كه ما طرفدار داريم واقعا مقصر ما طرفداران و هواداران هستيم كه اين دو تا تيم رو زياد بزرك كرديم خواهشا يك سال به ورزشكاه نريد تا حد اقل بدونن هوادار يعني جه