از آنجایی كه درصدد ایجاد همگرایی و وحدت در میان اصولگرایان هستم، قصد ندارم تا در این باره اظهارنظری بكنم.

از تاسیس حزب توسط لاریجانی اطلاعی ندارم/قصد ندارم در این باره اظهارنظری بكنم

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران از تشكیل حزب رهروان اعلام بی‌طلاعی کرد. 

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در گفت‌و‌گو با ایلنا، در پاسخ به این سوال كه چهارمین همایش اصولگرایان چه زمانی برگزار می‌شود؟ گفت: تا قبل از پایان سال قصد داریم چهارمین همایش اصولگرایان را در ابعاد وسیع‌تری نسبت به گذشته برگزار كنیم. 

وی در پاسخ به این سوال كه سخنران این همایش چه كسی است؟ اظهار داشت: هنوز سخنران این همایش مشخص نشده اما قصد داریم یکی از چهره‌های موثر اصولگرایی را برای سخنرانی در آن دعوت كنیم. 

این عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران در خصوص آخرین وضعیت برگزاری همایش‌های استانی اصولگرایان تصریح كرد: همایش‌های همگرایی اصولگرایان در استان‌ها در حال برگزاری است و تاکنون در حدود 17، 18 همایش در استان‌ها برگزار شده است كه آخرین آن در روز چهارشنبه هفته پیش در استان گیلان بود. 

تقوی در پاسخ به این سوال كه نظرتان درباره حزب در حال تاسیس رهروان از سوی رئیس مجلس چیست؟ خاطرنشان كرد: من از تاسیس حزب توسط آقای لاریجانی خبر و اطلاعی ندارم. 

وی در پاسخ به این سوال كه آیا در این باره با شما مشورت نشده است؟ بیان كرد: از آنجایی كه درصدد ایجاد همگرایی و وحدت در میان اصولگرایان هستم، قصد ندارم تا در این باره اظهارنظری بكنم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.