سیاست های ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و انبوه در شبکه های ارتباطی در جلسه شورای عالی مجازی به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری بررسی و بخش هایی از آن تصویب شد.

تصمیمات شورایعالی فضای مجازی برای پایش محتوا و پیامک های انبوه

به گزارش واحد مرکزی خبر، در جلسه شورای عالی فضای مجازی با توجه به پیشرفت فن آوری ها در بخش ارتباطات و فن آوری اطلاعات و استفاده گسترده از خدمات پیامک انبوه و خدمات ارزش افزوده پیامکی در شبکه های ارتباطی، سیاست های مربوط به این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظرهای انجام شده، بخش هایی از سیاست های مربوط به ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و انبوه در شبکه های ارتباطی، به تصویب رسید و بر این اساس مصوب شد که هر گونه محتوا در خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده پیامکی باید با رعایت قوانین و مقررات کشور و عدم مغایرت با ارزش های ایرانی – اسلامی باشد.

همچنین مقرر شد به منظور پایش محتوا ، کارگروهی با مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت نمایندگان وزارتخانه های ارتباطات و فنآوری اطلاعات، کشور، دادگستری ، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، نماینده دادستانی و مرکز ملی فضای مجازی، تشکیل شده و گزارش عملکرد آن هر 6 ماه به دبیرخانه شوررای عالی فضای مجازی ارائه شود.

بررسی جزییات و سایر بخش های سیاست های ساماندهی خدمات انبوه و خدمات ارزش افزوده در شبکه های ارتباطی در جلسات آینده شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.