قدس آنلاین - هشترود : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: از آنجایی که دشمنان باور دارند که انقلاب اسلامی قصد جاری ساختن احکام الهی را در دنیا دارد، به دنبال بدنام کردن انقلاب، دین و اسلام هستند.

55 درصد از طلاق ها و 08 درصد بزهکاری ها از مصرف مواد مخدر روی می دهد

به گزارش قدس آنلاین از هشترود ، محمدعلی نصرتی در همایش کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مبارزه با مواد مخدر در هشترود افزود: دشمنان از گسترش آرمان های انقلاب و اسلام در دنیا عصبانی بوده و بدنبال مقابله با آن هستند.

وی با بیان این که اکنون نظام برآمده از انقلاب اسلامی الگویی برای سایر ملل شده، اظهار کرد: دشمنان با برنامه ریزی دقیق خود به دنبال بی هویتی و بی غیرت کردن ملت ایران با هجمه های فرهنگی هستند.

مشاور عالی استاندار آذربایجان شرقی، اتکای ملت ایران به عوامل معنوی مانند تشیع و علما را موجب خوف دشمنان دانست و ادامه داد: علما، روسای هیات ها و مداحان بعد از فضای مجازی عامل تاثیرگذاری در جامعه هستند و به ریشه کنی مواد مخدر و مفاسد اجتماعی در جامعه کمک می کنند.

نصرتی یادآوری کرد: بعد از دوران دفاع مقدس، دشمن به این باور رسیده که مردم ایران با روحیه شهادت طلبی، شکست ناپذیر هستند، بنابر این از حربه های گوناگون مانند ترویج فساد و منکرات، تهاجم فرهنگی و مواد مخدر استفاده کرده و عزت مردم ایران را نشانه رفته اند.

وی با بیان این که سن اعتیاد روز به روز کمتر و آمار زنان معتاد هر روز بیشتر می شود، گفت: 55 درصد از طلاق ها، 65 درصد از زندانیان، 30 درصد از کودک آزاری، 80 درصد از بزهکاری ها، پایبند نبودن به ارزش های انسانی، گسترش جرم و جنایت و نشر بیماری های خطرناک مانند هپاتیت و ایدز همگی از مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی روی می دهد.

فرماندار هشترود نیز در این همایش اشتغال را مهمترین ابزار مبارزه جوانان با مواد مخدر دانست و گفت: برای برچیدن نقشه شوم غرب و دشمنان که همان به اعتیاد کشاندن جوانان است، ایجاد مراکز اشتغال و درآمد برای جوانان ضروری است.

حسن مستفید، با بیان این که بیکاری موجب گرایش به مصرف مواد مخدر می شود، افزود: مسوولان این شهرستان برای ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان آماده همکاری کامل با هر سرمایه گذار هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.