قدس آنلاین-شهرکرد،امروز مردم موثرترین و مهمترین نقش را در احیای فضای سبز کشور بر عهده دارند و باید در عین توجه به ایجاد فضای سبز جدید، مراقب جنگل‌ها، باغات، مراتع و زمین‌های حاصل‌خیز موجود هم باشند.

کاشت یک اصله نهال توسط نماینده ولی ففیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی ظهر امروز یک اصله نهال در بوستان نماز شهرکرد غرس کردند.

نماینده ولی فقیه در استان  سپس در سخنانی، با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به درخت و فضای سبز در زندگی و سلامت انسان، خاطرنشان کرد: روز درخت‌کاری یکی از روزهای پربرکت در جمهوری اسلامی است که موجب شده در سال‌های اخیر مردم و مسئولین به درخت و محیط زیست توجه بیشتری نشان دهند.

وی با بیان اینکه در این هفته باید شاهد کاشت یک میلیون درخت به تعداد جمعیت استان باشیم، افزود: استان در این عرصه از ظرفیت و توانایی بسیار بالایی برخوردار است.

نکونام ، بی‌اعتنایی به منابع طبیعی در طول سال‌های متمادی گذشته را یادآور شدند و افزودند: امروز مردم موثرترین و مهمترین نقش را در احیای فضای سبز کشور بر عهده دارند و باید در عین توجه به ایجاد فضای سبز جدید، مراقب جنگل‌ها، باغات، مراتع و زمین‌های حاصل‌خیز موجود هم باشند.

در این مراسم، رئیس منابع طبیعی استان، شهردار شهرکرد ، رئیس شورای شهرشهرکرد و جمعی از کارکنان منابع طبیعی استان  حضور داشتند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.