۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
کد خبر: 270228

جلیل فخرایی : دبير شب شعر سپندوار گفت: هر ساله در نخستين روز فروردين مقام معظم رهبري به مشهد مي‌آيند و در اين جا به سخنراني مي‌پردازند و ما اين شب شعر را براي استقبال اديبانه از ايشان ترتيب داده‌ايم.

چهارمین شب شعر سپندوار برگزار می شود

حجت‌الاسلام علي عدالتي ادامه داد: تاكنون سه دوره از شب شعر سپندوار به همت شاعران مشهدي برگزار شده است تا از طريق يك حركت مردمي شاهد استقبال از مقام معظم رهبري باشيم.

وي تصريح كرد:  ما مجموع آثار سه سال گذشته را كه حدود 90 قطعه شعر است جمع‌آوري كرده‌ايم  و به زودي شاهد انتشار آنها خواهيم بود.

دبير شب شعر سپندوارعنوان كرد: ما چهارمين دوره از اين شب شعر را با شعار «فاطميه فصل بيعت با علي است» در سال جاري برگزار خواهيم كرد و در آن موضوعاتي را مدنظر قرار داده‌ايم كه از دوستان شاعر خواسته‌ايم در چارچوب اين موضوعات آثار خود را براي ما ارسال  نمايند.

وي افزود: موضوع اول اين شب شعر فاطميه است  كه با توجه به مقارن شدن ايام سفر مقام معظم رهبري به مشهد با ايام فاطميه اين بخش از سال گذشته وارد موضوعات اين شب شعر شده است.

عدالتي اظهار كرد: سفر مقام معظم رهبري به مشهد، ديدارايشان با مردم در حرم مطهر، نامه مقام معظم رهبري به جوانان غرب، اقتصاد مقاومتي، نرمش قهرمانانه، تحميل عليه تحميل، لبيك يا خامنه‌اي و در هم شكستن داعش نيز از ديگر موضوعات اين دوره از شب شعر سپندوار به شمار مي‌رود.

وی عنوان كرد: اين شب شعر 28 اسفندماه در مسجد كرامت و يا يكي از مراكز حضور مقام معظم رهبري در دوران مبارزه برگزار خواهد شد و در آن شاعران برجسته استان و كشور حضور خواهند يافت.

عدالتي خاطرنشان كرد: شاعران سراسر كشور مي‌توانند آثار خود را براي شركت در اين شب شعر تا 25 اسفندماه به دبيرخانه دائمي اين شب شعر واقع در مشهد- بولوار موسوي قوچاني، موسوي قوچاني14، شهيد موقنيان7 ، پلاك 48 ارسال نمايند و يا به پست الكترونيك Aliedalati.39@gmail.com  ايميل نمايند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.