مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: رعایت حقوق کارگران در آستان قدس رضوی برای جامعه کار الگو است.

رعایت حقوق کارگران در آستان قدس رضوی الگو است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، از شرکت داروسازی ثامن به واسطه شاخص های برتر این شرکت در میان مجموعه های صنعتی و کارگری استان خراسان رضوی و توفیقاتی که در سال 1393 به دست آورده است، بازدید کردند.

مهندس محمود احمدی بیان کرد: مدیریت اسلامی آستان قدس رضوی و رعایت حقوق کارگران و منابع انسانی این نهاد باید به صورت الگو به جامعه کار معرفی شود.

مهندس رحیمی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی نیز در این بازدید آمادگی مراکز فنی و حرفه ای استان را به منظور همکاری در دوره های تخصصی صنعت دارو ابراز داشت.

همچنین عبدالله کثیری، مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن با اشاره به توفیقات این شرکت در سال گذشته خاطرنشان کرد: در شرایطی که بسیاری از شرکت ها و موسسات با تعدیل نیرو و حتی تعطیلی مواجه بودند، شرکت داروسازی ثامن ضمن حفظ نیروی انسانی خود، جذب 50 نیروی متخصص و همچنین عقد قرارداد مستقیم با 320 نیروی پیمانکار را در سال گذشته در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، طرح طبقه بندی مشاغل در سال گذشته توسط شرکت داروسازی ثامن بروز رسانی شد.

کثیری اضافه کرد: یکی از اهداف عمده ارزشیابی مشاغل، سطح بندی مشاغل سازمان به یک روال منطقی و حساب شده و با استفاده از فنون موجود است که به این وسیله، ارزش نسبی مشاغل با توجه به نوع وظایف و مسئولیت های افراد تعیین می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.