سرویس ورزش:  تمرینات تیم فوتبال پدیده خراسان به دلیل مشکل مالی برای چندمین بار در لیگ امسال تعطیل شد. بعد از عید دو چک به تاریخ‌های 20 فروردین و 10 اردیبهشت به بازیکنان پدیده داده شد  ...

 کار پدیده و مرزبان بیخ پیدا کرد

که هر دو چک برای بازیکنان پاس نشد و این مساله باعث شد تا بازیکنان پدیده یک بار دیگر تمرینات تیم را تحریم کنند حتی شنیده می‌شود تعدادی از بازیکنان این تیم قصد داشتند که چک باشگاه را برگشت بزنند.

از همین رو علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تمرینات این تیم را تا روز پنجشنبه و به دلیل مشکلات مالی تعطیل اعلام کرد تا به نوعی حمایت خود از تصمیم بازیکنان را اعلام کند.این در حالی است که پدیده دو بازی دیگر در لیگ برتر در پیش دارد.

    تهدید وطنخواه

در همین رابطه مدیرعامل باشگاه پدیده در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم و عدم حضورشان برای چهارمین بار در طول فصل در تمرینات گفت: اینکه بازیکنان با مشکلاتی مواجه هستند کاملا حق با آنها است اما اینکه تمرینات را تعطیل می‌کنند کاری غیر حرفه‌ای است  و قطعا در این باره با نامه نگاری به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بازیکنان خاطی برخورد می‌کنیم. تیم‌هایی مثل برخی از تیم‌های بزرگ پایتخت و شهرهای دیگر هستند که هیچ پولی به بازیکنان خود پرداخت نکرده‌اند اما بازیکنان به تمرینات خود ادامه می‌دهند. ما هم نمی‌خواهیم به دنبال راه فرار باشیم اما تا جایی که توانستیم یک بخشی از قرار داد بازیکنان را پرداخت کردیم و مطمئنا تا پیش از پایان فصل هم تمامی مبالغ آنها را پرداخت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با همه مشکلاتی که داشتیم تاکنون به اکثر بازیکنان حدود 50 درصد  از قرار دادهایشان را پرداخت کردیم، البته بازیکنانی که در نیم فصل دوم به ما ملحق شدند پول کمتری گرفتند و حالا نیز تلاش می‌کنیم تا مبالغ قراردادهای آنها را هم پرداخت کنیم. به هر شکل پهلوان هم در جلسه اخیر راهکاری را برای پرداخت مبالغ قرار داد بازیکنان ارایه کرد که ظرف چند روز آینده و تا قبل از پایان لیگ این مبالغ را پرداخت خواهیم کرد.

    انحلال پدیده؟

وطنخواه در پاسخ به سوالی مبنی بر منحل شدن باشگاه پدیده در فصل آینده، گفت: به هیچ وجه این مسائل صحت ندارد و مجموعه پدیده هم قصد فروش امتیاز این تیم را ندارد. جلسه ویژه‌ای با محسن پهلوان مالک باشگاه و مجموعه پدیده برگزار کردیم و او نیز در این جلسه تاکید کرد که این تیم متعلق به امام رضا (ع) و  مردم خراسان بزرگ  است و به هیچ وجه قصد فروش امتیاز آن را نداریم. به هواداران خونگرم خراسانی این قول را می‌دهیم که فصل آینده پر قدرت‌تر از امسال در لیگ برتر حاضر خواهیم شد

    جدایی مرزبان

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان درباره صحبت های علیرضا مرزبان سرمربی این تیم که به دلیل مشکلات مالی در فصل آینده در این تیم نمی ماند نیز گفت: به هر حال مرزبان اختیار کار خودش را دارد و ما هم برای فصل آینده هنوز تصمیمی برای حضور گزینه‌ای دیگر نگرفته ایم، لذا مرزبان اگر تمایل داشت می‌تواند برنامه خود را برای فصل آینده‌، بعد از پایان مسابقات به ما ارایه دهد.

وی ادامه داد: با همه مخالفت‌هایی که از ابتدای فصل با حضور مرزبان در تیم پدیده انجام شد اما باشگاه پر قدرت پشت سر او ایستاد و از وی حمایت کرد تا بتواند اولین تجربه سرمربی‌گری خود را در لیگ برتر با این تیم سپری کند. البته مساله مهمی که اینجا باید گفت این است که نتایج تیم  نشان می‌دهد بحران مالی در نتیجه گرفتن و یا نگرفتن تیم تاثیر گذار نبوده است کما اینکه در همین زمان بعد از بحران مالی‌ هم  به همت همین بازیکنان و کادر فنی ما نتایج خوبی به دست آوردیم.

  تصمیمات غیر منتظره 

پس از اعتصاب دیروز مرزبان و بازیکنان از داخل باشگاه خبری به بیرون درز کرد مبنی بر حاضر نشدن تیم مقابل فولاد در اهواز . ظاهرا این بار مسوولان باشگاه تصمیم دارند هیچ اصراری به بازگشت بازیکنان به تیم نکنند تا بعدا بتوانند در کمیته انضباطی با سند و مدرک از بازیکنان و مرزبان شکایت کنند. حتی گفته می شود در هفته آخر مقابل ذوب آهن و در مشهد هم احتمال دارد پدیده با تمام بازیکنان امید و جوانان خود حاضر شود.ظاهرا مرزبان و باشگاه به سیم آخر زدند و می خواهند سفت و سخت مقابل هم قرار بگیرند.اما آیا این تصمیم در حالی که پدیده تاثیر مستقیمی در تعیین سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا دارد عملی خواهد شد؟ به هر حال اگر قرار باشد پدیده تصمیم خود را عملی کند قطعا صدای سایر تیم ها درخواهد آمد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.