۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
کد خبر: 283653
اخبار ويژه / هشدار دولت نامشروع یمن به ایران

تکذیب شایعات صدور حکم 2 مأمور سعودی

باشگاه خبرنگاران: سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت درباره شایعات صدور حکم دو مأمورخاطی سعودی گفت: با توجه به آخرین تماسی که با سرکنسول ایران در جده داشتیم، وی اعلام کرد که پرونده دو پلیس خاطی کامل شده و از دادسرا به محکمه فرستاده شده است. وی با بیان اینکه محکمه آخرین مرحله برای صدور رأی است، افزود: بر اساس گفته سرکنسولگری ایران، صدور رأی حداقل 10 روز طول می کشد، بنابراین هرگونه شایعه مبنی بر صدور حکم دو مأمور پلیس خاطی سعودی قطعاً شایعه است. این در حالی است که طی روز های گذشته شایعاتی مبنی بر صدور حکم اعدام با شمشیر دو مأمور خاطی سعودی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

 

حمله برخی به سفارت آمریکا...

تابناک: محمد‌حسین صفار هرندی، مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفت: حمله برخی از افراد در آبان سال ۱۳۵۸ به سفارت آمریکا در تهران از روی «هوس» بوده است. هرندی نامی از این افراد نبرده،  اما گفته که عده‌ای تا دیروز از دیوار سفارت آمریکا بالا می‌رفتند و امروز به‌دنبال پهن کردن «فرش قرمز» برای آمریکا هستند.

 

هشدار دولت نامشروع یمن به ایران

عصر ایران: دولت رئیس جمهور فراری یمن اعلام کرد، در صورتی که ایران اجازه بازرسی از کشتی اش را ندهد، مسؤولیت هر حادثه ای برعهده این کشور خواهد بود. نیروی دریایی ایران هم اعلام کرده که کشتی نجات توسط ناوگروه نیروی دریایی ایران محافظت می شود.

 

الاغ‌دزدی برای رستورانها!

ایرنا: صدیق قویدل، رئیس شورای اسلامی روستای مرادی از توابع بخش شهاب شهرستان قشم گفت: بتازگی موضوع دزدیدن الاغهای وحشی غرب جزیره قشم موجب نگرانی مردم این منطقه شده است. وی افزود: یک احتمال در این مسأله موضوع استفاده از گوشت این الاغها در رستورانها و صنایع غذایی است که باید به سرعت این موضوع را پیگیری کرد.

 

اظهارات خاص «ترکی الفیصل»

فارس: «ترکی الفیصل»، رئیس پیشین سازمان اطلاعاتی عربستان سعودی در گفت وگو با سی‌ان‌ان، ضمن انتقاد از رویکرد اوباما در برابر ایران گفت که اوباما از همان روزهای نخست تبلیغات انتخاباتی، راه درستی را نرفته است و برای مثال به فرستادن پیام نوروزی برای مردم ایران اشاره کرد.

 

25 شعبه بانک در یک خیابان!

آنا: بررسی های میدانی نشان می دهد که کم‌کم مغازه‌ها در مراکز خرید و تجاری جای خود را به بانکها داده و در واقع این مناطق به مراکز بانکی تبدیل شده‌اند. بر اساس این گزارش، خیابان سلسبیل یا رودکی یکی از مراکز تجاری تهران است که در سالهای اخیر به طور جدی تغییر کاربری داده و در حال تبدیل شدن به مرکزی برای تجمع و حضور بانکهاست. در این خیابان که شاید مدت زمان قدم زدن در آن 20 دقیقه به طول نمی‌انجامد، 25 شعبه بانک دایر است.

 

تشییع پیکر شهید مدافع حرم در دماوند

ایرنا: آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید سید اسماعیل سجادی، از شهدای افغان مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهر کیلان از توابع شهرستان دماوند برگزار شد. سید اسماعیل سجادی هفته گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

هیچ توافقی نشده

فارس: یک دیپلمات ایرانی به خبرگزاری ریانووستی گفت که هیچ توافقی برای انتقال سوخت مصرفی از ایران به روسیه انجام نشده است.

 

ادعای رویارویی دریایی ایران - امارات

واحد مرکزی خبر: شبکه تلویزیونی العربیه مدعی شد که گارد ساحلی امارات با کشتی های ایرانی که به یک کشتی سنگاپوری در خلیج فارس حمله کرده بودند، مقابله کرد.

 

واکنش به سخنان عراقچی

تابناک: ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اظهارات اخیرعراقچی پیرامون امکان دسترسی وبازدید از مراکز نظامی ایران طبق پروتکل الحاقی، با بیان اینکه بازدید از مراکز نظامی جزو مباحث مذاکرات هسته‌ای نیست، گفت: سخنان عراقچی عبور از خط قرمزهاست.

 

مالچ نفتی خیانت است

ایرنا: پروفسور پرویز کردوانی، پدرعلم کویر شناسی ایران با ذکر اینکه استفاده از مالچ نفتی برای مقابله با ریزگردها خیانت است، گفت: باید به جای مالچ نفتی، از ریگ پاشی استفاده شود.

 

اقدام عجیب دولت فراری

عصرایران: شبکه اسکای نیوزعربی گزارش داد که دولت عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن، سفیر خود را از تهران فراخوانده است. این اقدام در اعتراض به سیاستهای ایران در برابر یمن صورت گرفته است.

 

یارانه نشریات دولتی قطع شد

ایرنا: حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان اینکه یارانه نشریات دولتی در راستای حمایت از نشریات بخش خصوصی قطع شده است، گفت: نشریات دولتی بیش از یک سوم یارانه مطبوعات را می بلعیدند.

 

گنده پرانی یک مقام عرب

قدس آنلاین: «عبدالعزیز العویشق»، دستیار دبیرکل شورای همکاری‌خلیج‌فارس یک روز پس از نشست کمپ دیوید گفت که گفت‌وگوی صریح اعضای این شورا با ایران، پس از تغییر رفتار این کشور میسر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    8 0
    دیگه زیادی پررو شده این دولت نامشروع، دیگه داره لقمه گنده تر از دهنش برمیداره پدر سوخته.