وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد استعفای امیررضا خادم در موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درست نبوده و ماموریت کاری وی در این بخش بعد از ورود سازمان خصوصی‌سازی به پایان رسیده است.

اخراج محترمانه خادم از استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش

به گزارش قدس آنلاین، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زیر نظر معاونت ورزش قهرمانی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دوباشگاه زیر نظر معاونت تخصصی خود قرار گرفته ولی امیررضا خادم و سایر معاونان وزارت ورزش همچنان کمک فکری و مشورتی خود را به وزیر و معاون قهرمانی ارائه می‌کنند.

وی درباره خبر استعفای خادم در موضوع دوباشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: استعفای امیررضا خادم در موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درست نیست بلکه ماموریت کاری ایشان در این بخش بعد از ورود سازمان خصوصی سازی به پایان رسیده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان افزود: در حال حاضر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی هستند و رئیس مجمع آنها نیز وزیر اقتصاد است.

ناظمی ادامه داد: ممکن است وزیر اقتصاد با توافقاتی که با وزیر ورزش و دولت دارد این اختیار را به دکتر گودرزی  بدهد تا این وزارتخانه کارهای مربوط به دو باشگاه را انجام دهد. بنابراین اگر نیاز به این کار باشد در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این دو تیم تا زمانی که فرصت است به حوزه معاونت قهرمانی برمی‌گردند و تمامی موارد مانند مسائلی که به هیات مدیره مربوط می‌شوند در حوزه قهرمانی پیگیری خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد برای اداره این دوباشگاه در فصل نقل و انتقالات و بسته شدن تیم‌ها کمک مالی لازم به وزارت ورزش صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مبشر آبی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    2 0
    حذف استقلال و پرسپولیس جزء برنامه های فدراسیون ایران اصفهانی و وزارت ورزش قرار گرفته است