عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در بودجه امسال، ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش تولید کشور اختصاص یافته است.

۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش تولید کشور اختصاص یافته است

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان برای توسعه حمل ونقل کشور پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: با اختصاص این اعتبارات در سال آینده بخش عمده‌ای از مشکلات کشور در زمینه راه روستایی و آبرسانی به روستاها تا سال 95 برطرف و روستاهای زیر 50 خانوار از نعمت راه روستایی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال 94 میزان 500 هزار تن قیر به ارزش 600 هزار میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های روستایی کشور اختصاص داده شد، افزود: این میزان در سال آینده به 2 میلیون تن به ارزش 2 میلیارد و 500 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 6 هزار روستای کشور از نعمت ‌آب شرب محروم هستند، عنوان کرد: در سال آینده اعتباری بالغ بر 500 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به روستاها و مناطق محروم کشور اختصاص داده شده که با اختصاص این اعتبارات مشکل آب شرب این روستاها حل می‌شود.

سبحانی فر با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده 10 هزار میلیارد تومان برای حمایت از این بخش در نظر گرفته شده که با اختصاص آن بخش زیادی از مشکلات کشور حل می‌شود، خاطرنشان کرد: در بودجه سال جاری اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان برای حمایت از بخش تولید اختصاص یافته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه یکی از مهمترین مصوبات مجلس شورای اسلامی تصویب لایحه خروج از رکود دولت بود، تاکید کرد: در این لایحه موارد مختلف حقوقی و قانونی، مسئله استمحال و تمدید تسهیلات، پرداخت تسهیلات جدید به تولید کنندگان و صنعتگران، پرداخت تسهیلات ارزی و... توجه شده است، که امیدواریم با عملیاتی شدن این لایحه بخش زیادی از مشکلات کشور در بخش های صنعت و تولید حل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.