قدس آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در نظر داریم تا حرم مطهر رضوی را به سیستم حمل و نقل ریلی درون‌شهری متصل کنیم.

بارگاه منور رضوی به سامانه ریلی درون‌شهری متصل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن انتظاری هروی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: فاز نخست خط 3 قطار شهری مشهد عصر امروز با حضور وزیر کشور آغاز به کار می‌کند و این فاز که به طول 11  کیلومتر است تا 36 ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی با تشکر و قدردانی از دولت تدبیر و امید و وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید و وزیر کشور بستر لازم برای راه‌اندازی عملیات ساخت خط 3 قطار شهری را در شهر مشهد فراهم کردند و در همین رابطه تسهیلاتی را به این شهر مقدس اختصاص دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در نظر داریم تا حرم مطهر رضوی را به سیستم حمل و نقل ریلی درون‌شهری متصل کنیم.

انتظاری هروی با تأکید بر همدلی و همزبانی در شورای چهارم و شهرداری خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد با در نظرگیری همدلی و همزبانی و بنا کردن فعالیت‌های شهری بر این دو مؤلفه بسیار مهم و مورد تأکید مقام مقعظم رهبری، سعی در رفع مشکلات شهری و افزایش کیفیت در شهر داشته و دارد و امیدواریم که بتوانیم در این راه خدمتی شایسته و در خورشأن را در پایتخت معنوی ایران، به زائران و مجاوران ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ارائه نمائیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.